انرژی

صعود تولید نفت آمریکا به بالای ۱۳ میلیون بشکه

اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی کرد تولید نفت خام آمریکا در نوامبر به رکورد ۱۳.۰۳ میلیون بشکه در روز خواهد رسید که یک سال زودتر از زمان پیش‌بینی شده برای رسیدن به این سقف تولید است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، لیندا کاپوانو، مدیر اداره اطلاعات انرژی آمریکا اظهار کرد آمریکا در روند رسیدن به رکورد جدید تولید نفت خام در سال میلادی جاری و آینده است.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش “دورنمای انرژی کوتاه مدت” خود پیش بینی کرد تولید نفت آمریکا طی سال آینده بیش از ۳۸۰ هزار بشکه در روز رشد می کند در حالی که نرخ رشد تولید این کشور از نوامبر ۲۰۱۸ تا نوامبر ۲۰۱۹ به میزان ۱.۰۳ میلیون بشکه در روز و بین نوامبر ۲۰۱۷ تا نوامبر ۲۰۱۸ به میزان ۱.۹۳ میلیون بشکه در روز بوده است.

همچنین بخوانید

در مجموع اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرد تولید نفت خام این کشور امسال به ۱۲.۲۹ میلیون بشکه در روز بالغ می شود که بالاتر از ۱۰.۹۹ میلیون بشکه در روز در سال ۲۰۱۸ و ۳۰ هزار بشکه در روز بالاتر از پیش بینی ماه گذشته این آژانس برای سال ۲۰۱۹ است. همچنین پیش بینی شد تولید نفت خام آمریکا در سال ۲۰۲۰ به ۱۳.۲۹ میلیون بشکه در روز خواهد رسید که ۱۲۰ هزار بشکه در روز بالاتر از پیش بینی ماه گذشته اداره اطلاعات انرژی آمریکا است.

بر اساس گزارش پلاتس، پیش بینی اداره اطلاعات انرژی آمریکا از قیمت نفت نسبت به ماه گذشته تغییر نداشت. طبق پیش بینی اداره اطلاعات انرژی آمریکا، قیمت نفت برنت به ۶۳ دلار و ۵۹ سنت در هر بشکه در سال ۲۰۱۹ و ۶۰ دلار و ۱۰ سنت در سال ۲۰۲۰ می رسد که به ترتیب ۲۲ سنت و ۱۷ سنت بالاتر از پیش بینی ماه گذشته است. همچنین قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت به ۵۶ دلار و ۴۵ سنت در هر بشکه در سال ۲۰۱۹ و ۵۴ دلار و ۶۰ سنت در سال ۲۰۲۰ می رسد که در مقایسه با پیش بینی ماه گذشته به ترتیب ۱۹ سنت و ۱۷ سنت بالاتر است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا