صنعت، معدن، تجارت

باید جریان ساز باشیم و به تولید محتوا بپردازیم/ ضرورت انعکاس دستاوردها در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی

انواری در نشست مدیران روابط عمومی وزارت صمت:

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت انعکاس دستاوردها در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و لزوم بهره مندی روابط عمومی‌ها از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های رسانه‌ای گفت: باید جریان ساز باشیم و به تولید محتوا بپردازیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از شاتا، محمدرضا انواری در نشست مدیران روابط عمومی وزارت صمت که در محل نمایشگاه‌های بین‌الملی تهران برگزار شد، با اشاره به برتر شدن روابط عمومی وزارت صمت، بیان کرد: این موفقیت حاصل تلاش و همکاری تمامی پرسنل و دست اندرکاران این عرصه خطیر در مجموعه وزارت صمت بوده است.

باید جریان ساز باشیم و به تولید محتوا بپردازیم

وی با یادآوری اهمیت موضوع روابط عمومی و کارکردهای آن در مقاطع مهم گفت: باید جریان ساز باشیم و به تولید محتوا بپردازیم و نه اینکه مستقیماً در این موضوعات دخالت کنیم.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نکات مختلف در خصوص هماهنگی‌های کاری ادامه داد: باید تورهای ویژه ای برای نخبگان اجتماعی و هنری در نظر گرفته شود تا با دستاوردهای بخش صنعت و معدن و تجارت آشنا شوند و پتانسیل‌ها را دیده و به انعکاس فعالیت‌های صورت گرفته در این بخش بپردازند.

ضرورت انعکاس دستاوردها در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی

انواری یکی از عرصه های مهم فعالیتی را مسئولیت های اجتماعی دانست و گفت: باید در این دسته از کارها، از اقدامات انجام شده در بحران‌های طبیعی و .. مستند سازی صورت گرفته و حضور چشمگیری داشته باشیم.

لزوم بهره مندی روابط عمومی‌ها از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های رسانه‌ای

وی با تأکید بر اینکه ایجاد پویش پاسخگویی و برگزاری نشست‌های خبری مستمر باید در دستور کار روابط عمومی قرار بگیرد، گفت: باید کارکنان روابط عمومی از دانش روز و تاکتیک‌ها و تکنیک‌های رسانه ای بهره مند بوده و دوره های آموزشی در این زمینه برگزار شود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت توجه به جشنواره‌ها و رویکرد رقابتی را سبب سرزندگی و پویایی این بخش دانست و افزود: باید از فعالین حوزه فرهنگ و هنر از جمله رسانه‌های تصویری در جهت رسیدن به اهداف عالیه استفاده بهینه ببریم.

فعالسازی بخش‌های افکارسنجی و ارتباطات مردمی ضرورت دارد

انواری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فعالسازی بخش های افکارسنجی و ارتباطات مردمی از دیگر نکاتی است که باید بیش از پیش مدنظر قرار گرفته بشود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در پایان گفت: برگزاری جلسات ماهیانه و کارگاه های آموزشی به افزایش سواد رسانه ای کمک شایانی می‌کند که این مهم باید در دستور کار قرار بگیرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا