اقتصاد کلان

نوبت سوم واریز طرح حمایت معیشتی؛ دوم آذر

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی دولت گفت: تاکنون دو گروه با جمعیت ۴۰ میلیون نفر در روزهای ۲۷ و ۲۹ آبان از حمایت معیشتی برخوردار و ۲۰ میلیون نفر دیگر شنبه هفته آینده یعنی دوم آذر از این حمایت بهره مند می شوند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  «حسین میرزایی» در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی از محل افزایش درآمد قیمت بنزین با دستور دولت انجام گرفته و به ۶۰ میلیون ایرانی در این طرح خدمات معیشتی ارائه می شود.

وی اظهارداشت: مطابق اعلام سازمان برنامه و بودجه مبالغ طرح حمایت معیشتی برای خانوارهای یک نفر ۵۵ هزار تومان، خانوارهای دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانوارهای چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزارتومان است.

همچنین بخوانید

این مقام مسئول با اشاره به اینکه طرح حمایت معیشتی دولت ادامه دار است، گفت: نخستین مرحله پرداخت طرح مزبور دوم آذرماه سال جاری به پایان می رسد.

وی همچنین با اعلام اینکه در حال حاضر هیچ گونه مکانیزم پاسخگویی به سئوالات مردم در خصوص طرح حمایت معیشتی بصورت تلفنی وجود ندارد، افزود: مردم از هفته آینده می توانند از طریق کد دستوری# ۶۳۶۹* از وضعیت مشمول بودن یا نبودن بسته حمایت معیشتی استعلام کنند.

میرزایی در ادامه از مردم خواست اگر تا شنبه هفته آینده ( دوم آذر) مبالغ طرح معیشتی به حساب سرپرستان خانوار واریز نشد موضوع را از طریق رسانه ملی، مراجع رسمی و اطلاعیه های مورد صدور در این خصوص دنبال کنند.

وی به رادیو اقتصاد یادآورشد: مردم با توجه به مدیریت جدید مصرف سوخت و شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی نباید به هیچ وجه به پیامک‌ های جعلی در این زمینه اعتنا کنند چون هیچ گونه پیامکی دال بر اینکه «یارانه‌ای حذف شده» و یا «مورد حمایت طرح معیشتی نمی ‌شوند» به مردم ارسال نخواهد شد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا