امور زیربناییراه و ساختمان

ساخت ۱۷۰ هزار مسکن فرهنگیان در ۳ سال

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تامین مسکن اقشار فرهنگیان و معلمان یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش است و در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با این وزارتخانه برای ساخت ۱۷۰ هزار مسکن در سه سال به امضا رسید.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی،، محمود محمودزاده معاون مسکن و امور ساختمان در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری در حوزه مسکن بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش برای ساخت ۱۷۰ هزار مسکن ویژه فرهنگیان گفت: تامین مسکن اقشار فرهنگیان و معلمان یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش است و در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با این وزارتخانه برای ساخت ۱۷۰ هزار مسکن در سه سال به امضا رسید.

وی افزود: برای اجرای این پروژه کارگروهی متشکل از نمایندگان دو وزارتخانه تشکیل شده است و قرار بر این است که امکانات وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش اعم از اراضی، ملک و تسهیلات به کار گرفت شود تا این پروژه به اجرا برسد.

همچنین در ادامه این مراسم اللهیار معاون برنامه‌ریزی و توسعه آموزش و پرورش با بیان اینکه تحقق اهداف و برنامه‌های دولت در مسکن در حوزه‌های مختلف پیگیری می‌شود، گفت: تامین مسکن در قانون اساسی و در سند تحول آموزش و پرورش آمده و یک تکلیفی برای ارتقای جایگاه فرهنگیان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه آمار مجموع فرهنگیان که دارای مسکن نیستند در دسترس قرار گرفته است، گفت: در این برنامه ۱۷۰ هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش واجد شرایط صاحب مسکن می‌شوند.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا