ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

همکاری سازمان صداوسیما و بنیاد ملی نخبگان برای رفع نیازهای فنی و محتوایی

معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما حوزه‌های فنی و محتوایی را از جمله نیازمندی‌های این سازمان نام برد و افزود: با امضای تفاهم‌نامه با بنیاد ملی نخبگان امیدواریم هسته‌های نخبگانی در جهت رفع نیازمندی‌های این سازمان اقدام کنند.

به گزارش آرمان اقتصادی، دکتر محمد شریف‌خانی امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه در بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اجرای دوره چهارم طرح احمدی روشن، افزود: در این طرح هسته‌های نخبگانی با هدایت یک استاد نخبه بر روی محصول فناورانه فعالیت می‌کنند و جامعه نخبگانی نیز در قالب این طرح در حوزه رفع نیازها پروژه‌هایی را اجرایی خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه امروزه هسته‌های نخبگانی در لایه‌های حاکمیتی نیز وارد شده‌اند، اظهار کرد: با امضای این تفاهم‌نامه فرصت بی‌نظیری ایجاد می‌شود. چرا که یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های هر سازمان دولت و خصوصی نیروهای انسانی آنها است و اگر نیروهای نخبه و زبده جذب سازمان‌ها شوند، سازمان‌ها نیز حرکت‌های رو به جلویی خواهند داشت.

همچنین بخوانید

شریف‌خانی ایجاد حلقه واسط میان بنیاد ملی نخبگان و صدا و سیما را از جمله دستاوردهای امضای این تفاهم‌نامه ذکر کرد و افزود: از جمله نیازهای سازمان صدا و سیما، حوزه‌های فنی و محتوایی است و نخبگان نیز در این حوزه می‌توانند ما را یاری کنند و امیدوارم با امضای این تفاهم‌نامه در صفحه همکاری میان این سازمان و بنیاد ملی نخبگان برگ زرینی ایجاد شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا