ارتباطات و فناوري اطلاعاتپرداخت الکترونیک

احتمال جهش قیمت بیت کوین

بررسی قیمت‌هفتگی بیت‌کوین نشان می‌دهد که این رمزارز، روند اصلاحی خود را آغاز کرده و اکنون در قیمت ۷۴۴۰ قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از اقتصادآنلاین، در هفته اخیر، پس از اینکه قیمت بیت‌کوین از نرخ ۷ هزار دلار عبور کرد، به نظر می‌رسد که قیمت بیت کوین در کانال ۷۵۰۰ دلار در حال مقاومت است.

در حال حاضر، ارزش رمزارز بیت کوین، در روند اصلاحی قرار دارد و امروز با قیمت حدود ۷۴۴۰ دلار معامله می‌شود.

همچنین بخوانید

طبق پیش‌بینی کارشناسان، به نظر می‌رسد که قیمت بیت‌کوین، فعلا بالای ۷۲۲۰ باقی بماند و احتمالا به بالای ۷۵۰۰ دلار نیز صعود کند.

تجزیه و تحلیل قیمت هفتگی بیت‌کوین

در هفته گذشته، بیت‌‌کوین قیمت خود را بالای ۷ هزار دلار و ۷۰۸۰ دلار حفظ کرد و با ادامه روند صعودی، خود را به بالای ۷۲۲۰ رساند و موج بهبودی مناسبی را آغاز کرد.

در ادامه روند وضعیت هفتگی این پول دیجیتالی، باید گفت که با مقاومتی مناسب، به ۷۴۰۰ دلار رسید و حتی از ۷۵۵۰ دلار نیز عبور کرد.

گفتنی است که بالاترین قیمت بیت‌کوین در طول هفته اخیر، نزدیک به ۷۶۳۰ دلار بود، اما این جایگاه حفظ نشد و اکنون با کمی کاهش و توقف در قیمت اندکی پایین‌تر از ۷۵۰۰ دلار را تجربه می‌کند که به نظر می‌رسد فعلا پایدار باقی بماند.

تجزیه و تحلیل قیمت هفتگی بیت‌کوین

با نگاهی به نمودار بررسی هفتگی بیت‌کوین، شاهد ثبات تقریبی بیت‌کوین در دو قیمت کلیدی ۷۲۲۰ و ۷۰۸۰ دلار هستیم. بنابراین، پیش‌بینی می‌شود شانس بالایی برای گذر از قیمت ۷۵۳۰ دلار وجود داشته باشد، مگر اینکه در شرایطی خاص، این پول دیجیتالی، مغلوب روند نزولی شود.

 

از طريق
مهسا نجاتی
منبع
اقتصادآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا