بورس

نخستین پیش‌بینی سود "کرمان" در سال ۹۷

"کرمان" نخستین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۹۷ را با سرمایه ۲۰۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان نخستین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۹۷ را مبلغ ۱۷۷ ریال برآورد کرد؛ که نسبت به EPS سال جاری معادل ۲۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سنا، این شرکت فرابورسی دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۹۶ را حسابرسی نشده نسبت به اطلاعیه قبلی به شرح زیر اعلام کرد:

افزایش سود حاصل از سرمایه گذاری ها به میزان ۸ میلیارد و ۳۷۲ میلیون ریال ناشی از: ۱. افزایش سود حاصل از سرمایه گذاری در شرکت آرین ماهتاب گستر به میزان ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به دلیل اینکه هیات مدیره شرکت مذکور پیشنهاد تقسیم سود به میزان ۲۰۰ میلیارد ریال را در دستور کار دارد.

۲. کاهش سود حاصل از سرمایه گذاری در شرکت برج هزار کرمان به میزان ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به دلیل عدم توفیق در فروش واحدهای پیش بینی شده از پروژه ابن سینا.

۳. افزایش سود حاصل از سرمایه گذاری درشرکت صنایع روی کرمان به میزان ۱۱ میلیارد و ۸۹۶ میلیون ریال با توجه به اینکه هیات مدیره شرکت مذکور پیشنهاد تقسیم سود به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال را در دستور کار خود دارد.

۴. افزایش سود حاصل از سرمایه گذاری در شرکت بورس انرژی به میزان ۷۶ میلیون ریال.

منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا