بورس

ادامه سکون و رخوت در بازار سهام شاخص بورس

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۵واحدی مواجه و روی رقم ۷۹ هزار و ۸۷۰ واحد ایستاد.

به گزارش خبرنگار بورس پایگاه خبری آرمان اقتصادی؛ امروز در  بازار سرمایه تعداد ۴۵۵ میلیون سهم در ۳۶ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۴ واحدی در ارتفاع ۷۹ هزار و ۸۷۰ واحد قرار گرفت.

همچنین بخوانید

نمادهای وامید، اخابر و فولاد امروز بیشتر تاثیر را بر دماسنج بازار سرمایه گذاشتند  اما در مقابل  نمادهای معاملاتی شتران، شبندر و رمپنا نگذاشتند شاخص با رشد بیشتر همراه شود.

همچنین، آیفکس با رشد ۱.۴ در ارتفاع ۹۰۴واحدی قرار گرفت که حاصل  معامله ۲۵۴ میلیون ورقه به ارزش ۱۱۵ میلیارد تومان در ۲۸ هزار نوبت بود.

بناب بر این گزارش، ارزش کل معاملات امروز بورس تهران به بیش از ۱۸۲ میلیارد تومان رسید که ناشی از دست به دست شدن ۴۵۴ میلیون  و ۴۶۷ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۳۶ هزار و ۲۵  نوبت داد و ستد بود.

امروز در بازار ۲ بورس تهران که به معاملات درون‌گروهی سهامداران عمده اختصاص دارد، اندکی بیش از ۳۲ میلیون سهم لابراتوار داروسازی دکتر عبیدی به ارزش بیش از ۵۸ میلیارد تومان کد به کد شد.

همچنین ۱۷ میلیون سهم بیمه کارآفرین به ارزش ۲.۵ میلیارد تومان با معاملات انتقالی میان سهامداران عمده همراه شد، در عین حال ۱۰ میلیون سهم ایران ترانسفو به ارزش ۶ میلیون تومان با معاملات انتقالی همراه شد.

همچنین کمتر از ۱۰ میلیون سهم بانک کارآفرین به ارزش کمتر از ۲.۵ میلیارد تومان با معاملات درون‌گروهی سهامداران عمده مواجه شد.

براساس این گزارش، امروز بورس تهران در حالی همچنان به معاملات کم‌حجم و رخوت‌آور نظاره کرد که حمایت کم‌حجم سهام از سوی برخی حقوقی‌ها از طریق سهام شرکت‌های شاخص‌ساز توانست شاخص کل بورس را همچون روز قبل، سبزپوش نگه دارد.

منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا