امور زیربناییراه و ساختمان

سال گذشته ۴٠٠میلیارد تومان مالیات پرداختیم/ دولت بدهی قابل توجهی به قرارگاه دارد/ ایران در دوره نوین برده‌داری به سر می‌برد

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: انواع مالیات را طبق قانون می‌پردازیم این در حالی است که دولت به قرارگاه بدهی قابل توجهی دارد با تمام این‌ها از همان ابتدا مالیات را پرداخته‌ایم.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، سعید محمد در  نشست خبری به مناسبت سی سالگی تأسیس قرارگاه با بیان اینکه براساس ماده ١۴٧ قانون اساسی نیروهای مسلح در زمان صلح حق ورود به احداث زیرساخت‌ها را دارند، گفت: با توجه به این قانون در سال آذر ۶٨ قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تاسیس شد.

وی ادامه داد: در سال اول به بازسازی زیرساخت‌ها پس از وقوع جنگ در مناطق جنگ زده پرداختیم. در آن دوره یا باید به سمت استفاده از  ظرفیت شرکت‌های خارجی می‌رفتیم یا به توان داخل تکیه می‌کردیم که توانستیم با تجربه جنگ توانمندی‌های خود را شکوفا کنیم.

الگوآفرینی در اقتصاد مقاومتی را ادامه می‌دهیم

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا با بیان اینکه فعالیت خود را با پروژه‌های کلان و سختی از جمله سدسازی مانند سد کرخه شروع کردیم، افزود: در دوره اول فعالیت‌ها به دنبال بازسازی کشور بودیم. دوره دوم فعالیت‌ها معطوف به توسعه زیرساخت‌ها شد و دوره سوم انحصارشکنی را آغاز کردیم. در حال حاضر هم بحث الگوآفرینی در اقتصاد مقاومتی را ادامه می‌دهیم.

محمد با تاکید بر اینکه به دنبال خودکفایی هستیم، گفت:تمام گرفتاری‌های کشور به دلیل عدم اجرای اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه در این شرایط ایران در دوره نوین برده‌داری به سر می‌برد، اظهار داشت:در اقتصاد مقاومتی رهبری تاکید بر کاهش خام فروشی دارند اما خام فروشی همچنان ادامه دارد و نکته این است که کشورهای خارجی مواد خام را از ایران می‌خرند و فرآورده‌های حاصل از آن را بسیار گران به ایران می‌فروشند که این استعمار است.

سال گذشته ۴٠٠ میلیارد تومان مالیات پرداختیم

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره میزان پرداخت مالیات این نهاد و اینکه از چه سالی مشمول پرداخت مالیات شده‌اند، گفت: انواع مالیات را طبق قانون می‌پردازیم این در حالی است که دولت به قرارگاه بدهی قابل توجهی دارد با تمام این‌ها از همان ابتدا مالیات را پرداخته‌ایم.

وی با بیان اینکه مالیات قرارگاه تا سال ٩۴تسویه شده و برای سال‌های ٩۵و ٩۶ هم قسط بندی شده است، افزود: سال گذشته ۴٠٠ میلیارد تومان مالیات پرداختیم.

سعید با اشاره به بحثی در قانون بودجه امسال مبنی بر اینکه شرکت‌ها بتوانند مطالبات خود از دولت را با بدهی‌های مالیاتی و بیمه تهاتر کنند، گفت: این موضوع در قانون بودجه آمده اما به اجرا نمی‌رسد چرا که دولت نمی‌خواهد درآمدهای مالیاتی کاهش یابد.

بیشتر از شرکت‌های بخش خصوصی مالیات می پردازیم

 

وی با بیان اینکه قرارگاه مر قانون در حوزه مالیات را رعایت می‌کند، افزود: بیشتر از شرکت‌های بخش خصوصی مالیات می پردازیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اظهار داشت: شرکت های قرارگاه از بدو تاسیس مالیات پرداخته‌اند.اما بخشی از قرارگاه تا سال ٩١معاف از پرداخت مالیات بود که پس از آن شروع به پرداخت انواع مالیات‌ها کردیم.

ادامه دارد….

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا