بانکبانک و بیمه

تخصیص و پرداخت بیش از ۹۱ هزار میلیارد به صنایع استان کرمان

دکتر حسین مهری اظهار داشت: بانک صنعت و معدن در ایجاد و توسعه صنایع زیرساختی استان کرمان مشارکت مؤثری داشته و بیش از ۹۱ هزار میلیارد ریال در قالب تسهیلات ارزی و ریالی به صنایع این استان تخصیص داد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، مدیرعامل این بانک که به اتفاق هیأت همراه به استان کرمان سفر کرده بود در دیدار با محمدجواد فدائی استاندار این استان، ضمن بیان مطلب یاد شده گفت: تمام تلاش ما برای حفظ ظرفیت عملی واحدهای تولیدی از طریق تأمین سرمایه در گردش است تا از نوسانات قیمتی شدید کالاهای مصرفی مردم و مواد و تجهیزات مورد نیاز صنایع جلوگیری شود.

دکتر مهری اعلام داشت: از ابتدای دولت تدبیر و امید، ۴۴ طرح در این استان توسط بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده است، از این میان ۳۷ طرح به بهره برداری رسیده و ۷ طرح نیز در حال احداث می باشد که در مجموع این ۴۴ طرح برای بیش از ۲۰۰۰ نفر اشتغال به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن ایجاد اشتغال را از دیگر اهداف این بانک عنوان کرد و ادامه داد: در تمامی سطوح مدیریتی بانک صنعت و معدن، رویکرد چابک سازی فرآیندها و ارائه خدمات مورد نیاز تولیدکنندگان مد نظر قرار دارد.

دکتر مهری عنوان داشت: استان کرمان به عنوان بهشت معادن ایران دارای ظرفیت های زیادی است و این بانک آمادگی کامل خود را به منظور حمایت از معدنکاران دارای صلاحیت تخصصی و حرفه ای اعلام می دارد.

این مدیر ارشد بانکی تأکید کرد: در بانک صنعت و معدن پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ برای طرح‌های مرتبط با حوزه صنعت و معدن با جدیت دنبال می شود و اولویت پرداخت با تسهیلات سرمایه در گردش است.

دکتر مهری بیان داشت: در بانکداری دیجیتال جدی هستیم و به جای ایجاد باجه، به مشتریان دسترسی بیشتری داده و سامانه های مورد نیاز را در اختیار آنان قرار می‌دهیم، از سوی دیگر با اجرای بانکداری دیجیتال، مشتریان قادر خواهند بود بخش عمده ای از نیازهای بانکی خود را مرتفع ساخته و نیازی به مراجعه به شعب نداشته باشند.

استاندار کرمان نیز از سرمایه‌گذاری‌های بانک صنعت و معدن در این استان استقبال کرد و افزود: استان کرمان ظرفیت های زیادی در زمینه های معدنی و صنعتی دارد که با مشارکت بانک صنعت و معدن و بخش خصوصی می‌تواند عملیاتی شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح روکش لاستیک خودروهای سنگین و نیم سنگین در شهرستان راور و مشارکت بانک صنعت و معدن و بخش خصوصی در اجرای این طرح گفت: وضعیت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در سال جاری در سطح مورد انتظار نیست و لازم است تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

فدائی ضمن تأکید بر این که ما در استان آماده همکاری با سرمایه‌گذاران در بخش تولید، اشتغال و توسعه هستیم عنوان کرد: با توجه به عدم محدودیت در تسهیلات بانک صنعت و معدن باید به دنبال جذب سرمایه‌گذارانی برویم که در حوزه صنعت و معدن کار کنند.

گفتنی است، مدیرعامل بانک صنعت و معدن در این سفر به همراه جمعی از مدیران ارشد این بانک از ساختمان در حال احداث سرپرستی استان کرمان بازدید کرد و در جریان پیشرفت ساخت و تجهیز این سرپرستی قرار گرفت.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن پس از آن در جمع همکاران شعبه کرمان حضور یافت و ضمن آگاهی از نحوه عملکرد این شعبه در خصوص طرح های در دست بررسی برای بهبود خدمت رسانی و ارتقای سطح رضایت مشتریان نکاتی را یادآور شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا