بانکبانک و بیمه

مجید قاسمی: بانک‌ها دیگر سود نجومی نمی‌دهند

مدیرعامل بانک پاسارگاد با تأکید بر نظارت بانک مرکزی بر عملکرد بانک‌ها در پرداخت سودهای بانکی،‌گفت: دیگر رقابت برای پرداخت سودهای نجومی بین بانک‌ها نداریم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مجید قاسمی در گفت‌وگو با  تسنیم در خصوص رعایت نرخ سود بانکی از سوی بانک‌ها و نحوه نظارت بانک مرکزی بر نرخ‌های پرداختی به سپرده‌گذاران اظهار داشت: بعد از تغییر مدیریت بانک مرکزی، رئیس کل جدید خیلی به رعایت نرخ سود بانکی تأکید دارد و مدام به بانک‌ها تذکر می‌دهد که مصوبه شورای پول و اعتبار را رعایت کنند.

وی با تأکید بر راهنمایی بانک‌ها از سوی رئیس کل بانک مرکزی، گفت: البته هنوز برخی از بانک‌ها نتوانسته‌اند خود را با سیاست‌های نرخ سود منطبق کنند، ولی عمده بانک‌ها درحال رعایت نرخ سود بانکی هستند.

مدیرعامل بانک پاسارگاد درخصوص بخشنامه کاهش نرخ سود بانکی که از سوی تعدادی از بانک‌ها به شعب ابلاغ شده است، تصریح کرد: بانک مرکزی بر رعایت نرخ سود بانکی از سوی بانک‌ها نظارت کامل دارد.

قاسمی درخصوص رقابت‌های سودی بانک‌های خصوصی گفت: دیگر رقابت در نرخ سودهای نجومی نداریم، چراکه بانک مرکزی در این حوزه موفق عمل کرده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا