بانک و بیمهبیمه

انتصاب مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه البرز

محسن پورکیانی، به عنوان مدیرعامل شرکت بیمه البرز انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از  روابط عمومی بیمه البرز، هیات مدیره این شرکت محسن پورکیانی، نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی در هیات مدیره بیمه البرز را به عنوان مدیرعامل برگزید.

این گزارش حاکی است،‌ اعضای هیات مدیره شرکت بیمه البرز همچنین مجید علی پناهی، نماینده گروه مالی ملت در این هیات مدیره را به عنوان رییس هیات مدیره انتخاب کردند.

بنا بر این گزارش، محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه البرز که دارای مدارک کارشناس علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی و کارشناس ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه تهران است، پیش از این سمت‌هایی از جمله مدیرعامل و رییس هیات مدیره، عضو و رئیس هیت مدیره شرکت کارگزاری بورس، مدیر برنامه و بودجه، رئیس اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات، معاون امور شعب و نمایندگان داخل کشور، معاون مدیریت امور سرمایه‌گذاری‌ها، رئیس اداره کل نظارت بر امور سرمایه‌گذاری را در شرکت سهامی بیمه ایران عهده دار بوده است. عضو شورای عالی بیمه و رییس شورای عمومی سندیکای بیمه‌گران، رئیس هیت مدیره انجمن کارشناسان صنعت بیمه، نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی در تعدادی از کمیسیون های مشترک اقتصادی ایران با سایر کشورها از دیگر سوابق کاری محسن پورکیانی است.

همچنین مجید علی پناهی، ‌رییس هیات مدیره شرکت بیمه البرز که دانش آموخته اقتصاد بازرگانی از دانشگاه شهید بهشتی و مدیریت بیمه از دانشگاه آزاد اسلامی است از سال ۱۳۷۷ تا کنون  به عنوان معاون و رییس شعب خرم آباد و همدان و مجتمع خدمات بیمه‌ای کریمخان زند شرکت بیمه البرز مشغول به فعالیت بوده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا