بانک و بیمهبیمه

تعامل مسئولان آتیه‌سازان حافظ و انجمن صنفی حمل‌ونقل در شعبه چهارمحال و بختیاری

جلسه هم‌اندیشی و تعامل بین مسئولان آتیه‌سازان حافظ و انجمن صنفی حمل‌ونقل در شعبه چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی آتیه‌سازان حافظ، جلسه هم‌اندیشی بین مسئولان آتیه‌سازان حافظ و انجمن صنفی حمل‌ونقل در شعبه چهارمحال و بختیاری با ارائه گزارش آقای سعید عزیزیان، مدیر شعبه، در خصوص مراکز درمانی طرف قرارداد آتیه‌سازان حافظ و مراکز جدیدی که با آنها قرارداد تنظیم شده، آغاز شد.

در ادامه جلسه خانم داوری رئیس اسناد پزشکی شعبه، درباره نحوه پذیرش و زمانبندی پرداخت هزینه‌ها در قرارداد حمل‌و نقل و نکات فنی این قرارداد، مطالبی را مطرح کرد.

همچنین بخوانید

همچنین آقای مالکی، معاون سازمان راهداری استان درباره اعلام بخشنامه‌های جدید و چگونگی نام‌نویسی رانندگان به بیان نکاتی پرداخت.

در ادامه آقای طهماسبی، رئیس انجمن صنفی رانندگان شهرستان بروجن مشکلاتی درباره کمبود نیرو در نمایندگی این شهرستان مطرح کرد که مدیر شعبه چهارمحال و بختیاری برای رفع این مشکل قول مساعد داد.

در پایان جلسه مقرر شد به منظور راهنمایی بیشتر بیمه‌شدگان، لیست مراکز درمانی طرف قرارداد در سطح استان، لیست بیمارستان‌های طرف قرارداد در استان (همجوار) اصفهان، موارد استثناء قرارداد و مهلت پذیرش اسناد رانندگان به آدرس پستی اتجمن‌ها و کانون‌‌های صنفی رانندگان ارسال شود.

در این جلسه آقایان رئیسی، رئیس کانون رانندگان شهرکرد، غلامی رئیس انجمن کامیون‌داران این شهرستان، منصوری رئیس کانون رانندگان بروجن و لردگان ومدیران و تعدادی ازکارکنان شعبه چهار محال و بختیاری حضور داشتند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا