بانک و بیمهطلا و ارز

جدیدترین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار

قیمت سکه، طلا و ارز در روز سه‌شنبه هم مانند دیروز با افزایش همراه بود.

به گزارش آرمان اقتصادی، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه‌شنبه) با ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت به چهار میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است. همچنین سکه تمام طرح قدیم ۴۰ هزار تومان افزایش قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده و قیمتش چهار میلیون و ۴۷۰ هزار تومان اعلام شده است.

نیم‌سکه نیز دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است که نسبت به روز دوشنبه قیمتش ثابت مانده است. اما ربع سکه هم ۱۰ هزار تومان ارزان شده و یک میلیون و ۴۱۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. قیمت سکه یک گرمی ثابت مانده و ۹۰۰ هزار تومان است.

طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، در طلافروشی‌ها نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۵۵ هزار و ۹۲۸ تومان است. همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلا ۱۴۷۹ دلار اعلام شده است.

دلار چند؟

قیمت ارز که در روزهای اخیر کاهشی بود، بار دیگر روند صعودی به خود گرفت؛ به طوریکه قیمت خرید هر دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان است.

قیمت‌های امروز حاکی از افزایش ۱۰۰ تومانی قیمت خرید و فروش دلار نسبت به روز گذشته است.

در این صرافی‌ها همچنین نرخ خرید هر یورو ۱۴ هزار تومان اعلام شد که نسبت به دیروز ۲۰۰ تومان بیشتر شده است. همچنین نرخ فروش هر یورو ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان است که نسبت به دیروز ۲۰۰ تومان افزایش قیمت دارد.

همچنین نرخ فروش هر یورو ارز مسافرتی با احتساب کارمزد ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان است که از دیروز ۲۰۰ تومان بیشتر شده است.

در بانک‌ها نیز نرخ خرید دلار ۱۲ هزار و ۵۹۱ تومان و یورو ۱۳ هزار و ۸۴۵ تومان اعلام شد که از دیروز گران‌تر شده است.

 

منبع
ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا