خودروصنعت، معدن، تجارت

برلیانس جدید را چند بخریم؟

نخستین خودروهای برلیانس H200 تولیدی شرکت پارس خودرو درمراسمی با حضور مدیرعامل شرکت پارس خودرو تحویل مشتریان شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در مراسمی ۱۵ خودروی برلیانس H200 تولیدی این شرکت تحویل ۱۵ نفر از مشتریان شد.

در این مراسم ناصر آقامحمدی مدیرعامل پارس خودرو نیز با بیان اینکه خوشنامی امروز این شرکت حاصل یک عمر تلاش، دانش، سرمایه گذاری، احساس مسوولیت و تعهد به خوب بودن است، تاکید کرد:مطابق ارزیابی شرکت بازرسی و کنترل کیفیت، همه خودروهای تولیدی این شرکت دارای ۳ ستاره کیفی به بالا هستند.

آقامحمدی با اشاره به منحصر بفرد بودن این خودرو در بازه قیمتی خود، ابراز امیدواری کرد این باور را به مشتریان القا کنیم که پارس خودرو تعهد به کیفیت را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

شاهین آرپناهی، مدیر فروش شرکت پارس خودرو نیز در این مراسم اظهار کرد:پس از فروش موفق برلیانس H300، از ابتدای امسال تولید این خودرو در سری H200 در شرکت پارس خودرو آغاز شد.

مدیر فروش پارس خودرو با اشاره به تولید ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو از سوی گروه پارس خودرو در سال ٩۵، گفت:بررسی انجام شده در این شرکت نشان داد نخستین خواسته مشتریان ایمنی خودروها بود و در این راستا محصولات سری H200 موفق به کسب پنج ستاره کیفی شده است.

به گفته او  برخورداری از استاندارد آلایندگی یورو ۵ از دیگر ویژگی های این خودروها است که طراحی آن توسط شرکت فارینای ایتالیا و طراحی شاسی آن از سوی شرکت پورشه انجام گرفته است.

سری H200 شامل دو خودروی برلیانس H220 و H230 است که هر دو خودرو دارای موتور با عملکرد بالا مجهز به VVT، گیربکس AMT 6 سرعته، سیستم فرمان الکتریکی هوشمند (EPS)، سیستم ترمز ABS و EBD، سانروف و با استاندارد آلایندگی یورو ۴ EOBD هستند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی خط تولید خودروی برلیانس H200 با چهار محصول از شرکت سایپا بهمن ماه سال گذشته به پارس خودرو منتقل شد.

بر اساس این گزارش این خودرو در بازه قیمتی ٣۴ تا ۴٣ میلیون تومان به فروش می رسد.

منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا