بانکبانک و بیمه

اهمیت ارتباط کارآفرینان با فرصت های کسب و کار زنجیره ای منطقه ای

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: تجربه نشان داده که کسب و کارهای زنجیره ای در ایجاد اشتغال و رونق تولید در شرایط کنونی اقتصاد نقش مؤثری دارند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی در نشست تخصصی توسعه سرمایه گذاری در استان مازندران که با حضور استاندار مازندران، کارآفرینان، اساتید دانشگاه و رئیس شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران روز سی ام آذرماه در بانک صنعت و معدن برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: کارآفرینان علاوه بر رونق تولید و اشتغال به دنبال هدف بزرگتری با عنوان کارآفرینی اجتماعی و انجام رسالت اجتماعی هستند و این مقوله را بر وظیفه تخصصی خود مقدم می دانند.

دکتر مهری بیان داشت: بانک صنعت و معدن نیز به دنبال انجام مسؤلیت های اجتماعی خود در شرایط فعلی اقتصادی کشور است و تلاش می کند از تمام ظرفیت های موجود خود به منظور ایجاد اشتغال و رونق تولید استفاده کند.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن خاطر نشان کرد: نقش صدا و سیما هم در این برهه زمانی از اهمیت خاصی برخوردار است و حضور رییس شبکه آموزش صدا و سیما در جمع کارآفرینان می تواند در فرهنگ سازی، مهارت آموزی و تقویت ارتباط صنعت، دانشگاه و مسؤلان کشور اثرگذار باشد.

حسین زادگان استاندار مازندران نیز اظهار امیدواری کرد که با توجه به فرصت های بسیار مطلوب سرمایه گذاری از جمله صنایع سنگین نظیر پتروشیمی، فولاد و صنایع تبدیلی و حوزه های مرتبط با مزیت های استان، حضور سرمایه گذاران موجب رونق اقتصادی بیش از پیش مازندران شود.

وی بر قابلیت ها و ظرفیت های کم بدیل مازندران، فرصت های مطلوب سرمایه گذاری، برخورداری این استان از زیرساخت های مناسب و همسایگی با بازارهای دریای خزر تأکید کرده و اکثریت صاحبان صنایع و مدیران ارشد هولدینگ های سرمایه گذاری حاضر در جلسه برای رونق تولید در بخش های مختلف مازندران اعلام آمادگی کردند.

در ادامه کارآفرینان به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و انتظارات خود پرداختند و تصمیمات لازم در خصوص نحوه تعامل و ایجاد هم افزایی بیشتر اتخاذ گردید. گفتنی است این دومین جلسه ای بود که در قالب شورای مشورتی بخش خصوصی، دولتی و دانشگاهی برگزار گردید؛ جلسه نخست با حضور استاندار خراسان رضوی و مدیران بخش اقتصادی این استان در بانک صنعت و معدن برگزار شده بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا