بانکبانک و بیمه

کلنگ ساخت هشتمین مدرسه بانک سامان به زمین زده شد

کلنگ ساخت هشتمین مدرسه بانک سامان در روستای قوشجان‌آباد از توابع شهرستان آق‌قلا به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سامان رسانه، در مراسم کلنگ‌زنی این مدرسه شش کلاسه که در روستای قوشجان‌آباد از توابع شهرستان آق‌قلا برگزار شد، علاوه بر مدیران ارشد بانک سامان، جمعی از مسئولان محلی، روحانیون و اهالی روستا نیز حضور داشتند.

در ابتدای مراسم فرماندار آق‌قلا امیر شیر توماج طی سخنانی از بانک سامان به خاطر توجه به امر مدرسه‌سازی تقدیر کرد. همچنین در بخش دیگر مراسم، مهندس یاسر لیوانی  مدیر کل نوسازی مدارس استان گلستان به ارایه گزارشی از دستاوردها و برنامه های اداره نوسازی پرداخت و از حمایت های بانک سامان برای ساخت مدرسه بعثت تقدیر کرد. علی نعمتی عضو هیئت‌مدیره بانک سامان هم در این مراسم به گوشه‌ای از فعالیت‌های خیرخواهانه بانک سامان در اقصی نقاط کشور اشاره و ساخت مدرسه در این روستا را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی بانک سامان عنوان کرد.

همچنین بخوانید

گفتنی است، در پایان این مراسم، کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه بعثت توسط علیرضا معرفت قائم‌مقام بانک سامان به زمین زده شد که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، کار ساخت مدرسه نیز بلافاصله پس از این آغاز شد تا دانش آموزان این روستا بتوانند مهرماه سال ۱۳۹۹ در مدرسه‌ای جدید، سال تحصیلی را آغاز کنند.

لازم به ذکر است که بانک سامان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و برای حمایت از توسعه دانش و تحصیل کودکان به‌ویژه در مناطق آسیب‌دیده از سیل، هزینه چاپ سررسید و هدایای نوروزی خود را به ساخت مدرسه در روستای قوشجان‌آباد از توابع شهرستان آق‌قلا در استان گلستان اختصاص داده است.

این مدرسه شش کلاسه مشتمل بر ۷۴۵ متر ساختمان آموزشی و ۱۵۰۰ متر محوطه، با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد ریالی احداث خواهد شد که تفاهم‌نامه ساخت این مدرسه پس از وقوع سیل در استان گلستان و بررسی‌های دقیق میدانی، با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امضا شد.

با ساخت این مدرسه شش کلاسه در شهرستان آق‌قلا، بانک سامان تاکنون هشت مدرسه با بالاترین استانداردهای ساختمانی و تجهیزات، در سراسر ایران ساخته و هزاران دانش‌آموز را در سراسر کشور راهی فضاهای آموزشی کرده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا