بورسبورس اوراق

چافست به هر سهم ۵۴۱ ریال سود اختصاص داد

طی ۱۲ ماه صورت گرفت

شرکت افست در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۵۴۱ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۵۷۷ ریال اعلام شده بود، از کاهش ۶ برخوردار بود.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا،، شرکت افست با سرمایه ۹۹۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت افست در دوره یاد شده، مبلغ ۵۳۵ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۵۴۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش ۶ درصدی برخوردار است.

این شرکت سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۳۹ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، مبلغ ۵۸۸ میلیارد و ۶۱۴ میلیون ریال اعلام کرده است.

“چافست” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۵۹۰ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۵۷۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، شرکت موتوژن در صورت های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، سود هر سهم را با کاهش ۶ درصدی نسبت به سال گذشته، ۵۳۸ ریال و سود خالص را ۵۳۲ میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال اعلام کرده بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا