انرژی

آب شرب شهر دیشموک مشکل بهداشتی ندارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تغییر مزه آب چاه‌های موجود شهر دیشموک به دلیل کاهش سطح آب است و مشکلی از نظر بهداشتی ندارد.

فیض الله پاسره در بازدید از پروژه اصلاح شبکه توزیع آب شهر دیشموک با اشاره به اهتمام جدی آبفای استان برای رفع مشکلات آب شرب این شهر افزود: رفع مسائل مرتبط با تقویت زیرساخت های آبرسانی دیشموک نیازمند عزم همگانی است.

وی با اشاره به روند پروژه حفر چاه آب شرب شهر دیشموک اظهارکرد: تغییر مزه آب چاه‌های موجود شهر دیشموک به دلیل کاهش سطح آب است و مشکلی از نظر بهداشتی ندارد.

همچنین بخوانید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از احساس مسئولیت امام جمعه دیشموک و مسئولان کهگیلویه و نیز بخشداری دیشموک خاطرنشان کرد: آب منطقه ای استان نیز همکاری بی شائبه در این زمینه داشته است و امیدواریم این همکاری به تسریع در رفع مشکلات آب شرب شهر دیشموک منجر شود.

پاسره با بیان اینکه تامین آب شرب پایدار شهر دیشموک و روستاهای اقماری آن از طریق سد بالیاب صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: حفر چاه جدید باعث تقویت کمی و کیفی آب این شهر در کوتاه مدت خواهد بود.

وی همچنین در ادامه این سفر خواستار تسریع در روند اجرای این پروژه شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز پنجشنبه، پنجم دی ماه مدیرعامل شرکت آبفای استان به همراه معاون فنی و مهندسی شرکت ضمن بازدید از تاسیسات آبرسانی شهر دیشموک با امام جمعه و بخشدار این شهر دیدار کردند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا