بانکبانک و بیمه

تقویت ظرفیت پاسخگویی به سؤالات رمز پویا در بانک پاسارگاد

با توجه به اجرای طرح الزامی شدن استفاده از رمز پویا، برای افزایش کیفیت اطلاع‌رسانی به مشتریان و رفع ابهامات و دغدغه‌ی آنها، تعدادکارشناسان پاسخگو در مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد افزایش یافت

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، مرکز اطلاع‌رسانی و مشاوره بانک‌پاسارگاد با افزایش ۱۰۰ درصدی در تعداد سرمایه‌انسانی در سه شیفت کاری، در شبانه‌روز پاسخگوی تعداد بسیاری از تماس‌های مشتریان در خصوص ضرورت استفاده از رمز پویا، نحوه فعال‌سازی، دریافت، ارائه‌ی مشاوره به مشتریان و رفع ابهامات هستند. در این مرکز کارشناسان و بانکداران مسلط به خدمات بانکی، در تلاش هستند ضمن ارائه‌ی مشاوره‌های تخصصی در خصوص محصولات و خدمات بانک‌پاسارگاد، سؤالات تماس‌گیرندگان را به بهترین نحو ممکن پاسخ دهند. بانک پاسارگاد در اقدامی دیگر، جهت تسریع در امر پاسخگویی، امکان ارسال فایل راهنمای دریافت رمز پویا را برای مشتریان فراهم کرده‌است. به این‌ترتیب که مشتریان ضمن تماس با این مرکز با شماره۸۲۸۹۰، فشردن کلید «صفر» و وارد کردن شماره تلفن همراه، لینک مربوط به آموزش نحوه‌ی فعال‌سازی و دریافت رمز پویا را از طریق پیامک دریافت خواهند کرد.

گفتنی است به‌صورت هماهنگ در نظام بانکی، استفاده از رمز پویا در پرداخت‌های غیرحضوری جهت افزایش امنیت حداکثر تا پایان دی ماه الزامی خواهد شد. بر این اساس، فعال‌سازی رمز پویا از طریق سامانه بانکداری‌مجازی و سامانه همراه بانک‌پاسارگاد به سهولت امکان‌پذیر است و همچنین مشتریان جهت دریافت این رمز می‌توانند از طریق سامانه همراه بانک‌پاسارگاد، بخش «کارت» و یا کد دستوری #۷۲۰* (گزینه ۶) به وسیله تلفن‌همراه هوشمند و غیرهوشمند، اقدام کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا