صنعت، معدن، تجارت

انعقاد تفاهم نامه بین سازمان مدیریت صنعتی و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

در راستای هم افزایی آموزشی در جهت منافع کشور صورت گرفت:

در دیدار ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و بابک سهرابی رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، طرفین در خصوص همکاری در زمینه های آموزش، تحقیق و آینده پژوهی، تفاهم نامه ای جامع منعقد نمودند.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، کیانی بختیاری در این جلسه ضمن برشمردن توانمندی های سازمان مدیریت صنعتی در زمینه هایی نظیر آموزش های تخصصی و کاربردی؛ مشاوره و اجرای مدیریت چابکی و استراتژی برای سازمان ها و نیز دوره های پرورش مدیران در تراز جهانی و … اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی آماده است بعنوان بازوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای ارتباط بین صنعت و دانشگاه با دانشکده مدیریت دانشگاه تهران همکاری نماید.
وی در خصوص انعقاد تفاهم نامه فی مابین تاکید کرد: سازمان مدیریت صنعتی آمادگی دارد تا در تمامی زمینه های مورد توافق به ویژه در طراحی و اجرای دوره های آموزشی در رشته صنعت های جدید در بالاترین سطح، همکاری نماید.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به برگزاری دوره های بین المللی این سازمان گفت: در حوزه آموزش با دانشگاه های معتبر فرانسه، کانادا و آلمان همکاری داریم، همچنین بسیاری از دوره های جدید از جمله مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان، مدیریت فناوری و نوآوری؛ مدیریت هوا- فضا؛ مدیریت کسب و کارهای کوچک و متوسط با آلمان ها، مدیریت صندوق های بازنشستگی با ایتالیا، مدیریت تحول دیجیتال؛ مدیریت مسئولیت اجتماعی بنگاهها و سازمان ها (CSR) با هلند ؛ مدیریت صنایع معدنی؛ مدیریت نفت و گاز و پتروشیمی را راه اندازی کرده ایم و آماده ایم از تعاملات بین المللی خود در همکاری با دانشکده مدیریت دانشگاه تهران نیز بهره ببریم.
کیانی بختیاری در خصوص فعالیت های خانه مدیران این سازمان اظهار داشت: خانه مدیران محلی برای یادگیری مداوم و تسهیم دانش و تجربیات مدیران کشور با بیش از ۶۰۰۰ عضو است و فرصت‌های لازم جهت گردهمایی،‌ تبادل نظر و تجربه را برای آنان فراهم می نماید. خانه مدیران با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و برگزاری نشست‌های مختلف با صاحب نظران و مسئولین اجرایی یکی از ظرفیت های ارزشمند سازمان مدیریت صنعتی است و در این حوزه نیز می توانیم به همکاری فی مابین توسعه دهیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به ظرفیت های برگزاری همایش ها درمرکز همایش های این سازمان خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری سالانه بیش از ۲۵۰ همایش برای دیگر سازمان ها و موسسات، سازمان مدیریت صنعتی در سطح ملی و با رویکرد بین المللی برگزار کننده همایش هایی از قبیل کنفرانس توسعه منابع انسانی، جایزه ملی مدیریت انرژی، جایزه ملی تعالی سازمانی و رتبه بندی شرکت های برتر است.
وی در خصوص انتشارات سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت: واحد دانش و نشر وظیفه انتشار تازه‌های مدیریت را بر عهده دارد که جدیدا برگزیده‌های مدیریت در جهان را که جایزه‌های بین المللی کسب کرده اند منتشر کرده ایم.
در این جلسه بابک سهرابی، رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، خواستار توسعه همکاری های همه جانبه با سازمان مدیریت صنعتی، در زمینه های مشترک خصوصا آموزش در سطوح مختلف مدیریتی شد.
وی اظهار داشت: مسائل دنیای حقیقی مسائل ریاضی نیستند به همین علت با توجه به تجربه، سابقه و آوازه سازمان مدیریت صنعتی با آن وارد تعامل شده ایم و باور داریم اجرایی شدن این تفاهم نامه در جهت منافع کشور است.
سهرابی خاطر نشان کرد: آموزش های آزاد در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از جایگاه مهمی برخوردار است بنابراین با انعقاد این تفاهم نامه امیدواریم از تجربه سازمان مدیریت صنعتی با توجه به نام شناخته شده و سوابق طولانی آن در عرصه آموزش در تمامی حوزه های دانشی مورد تفاهم بهره مند شویم.
در پایان طرفین با امضای تفاهم نامه و مبادله آن بر توسعه همکاری های فی مابین تاکید کردند.

از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا