صنعت، معدن، تجارت

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش ‏پژوهان جوان

با هدف ایجاد یک فرصت طلایی برای مدیریت استعدادها

سازمان مدیریت صنعتی و مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‏ پژوهان جوان با انعقاد تفاهم نامه همکاری یک فرصت طلایی برای استعدادهای درخشان کشور در حوزه اقتصاد و مدیریت فراهم نمودند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در این جلسه ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت: یکی از فعالیت های سازمان، مدیریت استعدادها و پرورش مدیران در تراز جهانی است که در این فرایند پرورش مدیران؛ هدایت؛ روش های استقرار و چرخش نخبگان لحاظ گردیده و آمادگی داریم این تجربیات را با مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان به اشتراک بگذاریم.
وی تاکید کرد: هر مسئولی در هر نهادی دارای این مسئولیت اجتماعی است که در پرورش استعدادها حداکثر توان خود را به کار گیرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی خاطر نشان کرد: سازمان برای ارزیابی شایستگی مدیران، دارای یکی از اثربخش ترین کانون های ارزیابی است که با جدیدترین روش ها و نرم افزارهای علوم اعصاب آن را ترکیب کرده ایم.
کیانی بختیاری تصریح کرد: سازمان آمادگی دارد در کشف استعدادها، تجویز نسخه کاری و آینده پژوهی کارراهه شغلی و همچنین در توسعه برگزاری المپیادهای دانش‌آموزی در تمامی حوزه ها با استفاده از تخصص‌های علمی، پژوهشی همکاری نماید.


وی افزود: علاوه بر این، سازمان مدیریت صنعتی آمادگی دارد در جذب استعدادهای دانش آموزی با استفاده از تعاملات خود در طرح هایی نظیرتوانمندسازی و جذب نخبگان در دستگاه های زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت، با مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان همکاری نماید.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی درخصوص اهمیت انعقاد تفاهم نامه فی مابین گفت: این تفکر خوبی است که حلقه های با استعداد آموزش و پرورش را به صنعت متصل کنیم و از طریق همجواری آنان با مدیران باتجربه در خانه مدیران سازمان مدیریت صنعتی، تجربه های مدیریتی را به آنان منتقل نماییم.
کیانی بختیاری افزود: علاوه بر این، سازمان مدیریت صنعتی آمادگی دارد جدیدترین کتاب های مدیریتی منتشر شده توسط انتشارات این سازمان را که ارائه کننده آخرین دستاورهای حوزه مدیریت است در اختیار استعدادهای دانش آموزی قرار دهد و مهارت های لازم را به آنان در مرکز توسعه اشتغال دانش آموختگان ارائه نماید.
در ادامه مراسم فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش ‏پژوهان جوان گفت: برای توسعه هر کشور باید بر روی سرمایه انسانی به جد کار کرد. مجموعه ما در این موضوع در حوزه مدارس استعدادهای درخشان و المپیادهای علمی فعالیت می‌کند.
وی افزود: نکته‌ای که در سرمایه انسانی مهم است این است که کشورهای توسعه‌ یافته بستر رشد متوازن را فراهم می‌کنند تا افراد به مکان مورد نظر وصل شوند.
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌ پژوهان جوان گفت: یکی از حوزه‌هایی حوزه‌های علوم انسانی و اقتصاد و مدیریت است چراکه بهترین مهندسان باید با مدیران کار کنند. طبیعی است در جریان توسعه منابع انسانی بر روی تربیت نیروهای موثر و کارامد گامی برداریم.
مهاجرانی گفت: سیاست ما این است که هیچ المپیادی را راه‌اندازی نکنیم مگراینکه متولی داشته باشد لذا همکاری ما و سازمان مدیریت صنعتی چرخه استراتژی کشور را تامین می‌کند.
در پایان این مراسم تفاهم‌نامه بین این دو سازمان امضا و مبادله گردید.

از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا