بانکبانک و بیمه

حل مشکل غیرمجازها یکبار برای همیشه


نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل مؤسسات یکبار برای همیشه رفع شود.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)،مجید کیان‌پور با اشاره به مشکل سپرده‌گذاران مؤسسه آرمان به ایسنا اظهار کرد: این موسسه هم اکنون به عنوان مؤسسه توسعه شناخته می‌شود و به علت مسدود کردن سپرده مردم در بسیاری از استان‌های کشور باعث بروز مشکلاتی برای آنان شده است.
وی اضافه کرد: هم اکنون در این استان‌ها شاهد تجمع‌های گسترده مردم هستیم و باید بانک مرکزی هر چه سریع‌تر برای رفع این مشکل ورود پیدا کند.
کیان‌پور با بیان اینکه ۵۵۰ میلیارد تومان سپرده مردم لرستان در این مؤسسه است، افزود: نباید جواب اعتماد مردم این گونه داده شود و هر چه زود می‌بایست مشخص شود که این سرمایه‌ها دست چه کسی است و در کجا سرمایه‌گذاری شده‌اند.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سپرده‌گذاران اکثراً از اقشار ضعیف جامعه هستند، گفت: نباید هر روز شاهد تعطیلی مؤسسه‌ها و مسدود شدن حساب آنها باشیم برای همین بانک مرکزی باید نظارت بیشتری روی مؤسسات داشته باشد.
وی با بیان اینکه مشکل مؤسسات یکبار برای همیشه باید حل شود، ادامه داد: متأسفانه نظارتی بر عملکرد آنها نیست و نرخ سود بانک‌ها و مؤسسات با هم متفاوت است و مردم دچار سردرگمی شده‌اند. یک نفر باید پاسخگوی این تفاوت‌ها باشد.
کیان‌پور افزود: سیستم نظارت بانک‌ها باید سخت‌گیرانه‌تر عمل کند و اجازه سوءاستفاده از اموال مردم را ندهد کما اینکه فردی تمام دارایی خود را به این مؤسسات سپرده و حال پاسخی نمی‌گیرد.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تکلیف مردم هر چه سریع باید روشن شود و ما نمایندگان نیز پیگیر این موضوع هستیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا