امور زیربناییراه و ساختمان

خون سردار سلیمانی اضمحلال استکبار را در پی خواهد داشت

سردار سلیمانی وزیر راه و شهرسازی در پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و تصریح کرد: خون شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی که نماد اقتدار انقلاب اسلامی ایران است نقطه عطفی خواهد شد در انسجام و وحدت ملی و جبهه مقاومت که اضمحلال استکبار را در پی خواهد داشت.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با صدور پیامی شهادت سردار سرافزار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی به شرح زیر است:

 «بسم رب الشهدا و الصدیقین»

«ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله …….»

«چه خلعتی بالاتر از محافظ سرزمین مادری بودن و چه پاداشی بالاتر از فدای میهن شدن»

شهادت سردار رشید اسلام سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی به دست ایادی استکبار آمریکای جنایتکار و سردمدار تروریست جهانی را به فرماندهی کل قوا ، عموم ایرانیان سرفراز و مستضعفان و مظلومان  سراسر دنیا  تسلیت عرض می نمایم. یقین دارم شهادت اسوه مقاومت و ایثار ، جبهه مقاومت را بیش از پیش مصمم تر خواهد کرد و از خون پاک آن بزرگمرد ایران اسلامی بذر پیروزی به بار خواهد نشست. و آمریکای جنایتکار بداند که این پایان ماجرا نیست و آغاز ماجراست.

 خون شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی که نماد اقتدار انقلاب اسلامی ایران است نقطه عطفی خواهد شد در انسجام و وحدت ملی و جبهه مقاومت که اضمحلال استکبار را در پی خواهد داشت.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا