بانک و بیمهبیمه

فروش بیمه کوثر به ۲۰هزار میلیارد ریال رسید

هم‌زمان با ولادت حضرت زینب(س)

فروش شرکت بیمه کوثر در تاریخ یازدهم دی‌ماه و هم‌زمان با ولادت حضرت زینب(س) با تلاش و همکاری کارکنان و شبکه فروش به ۲۰هزارمیلیارد ریال رسید.

فروش بیمه کوثر به 20هزار میلیارد ریال رسیدبه گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط‌عمومی و اعلام مدیر بازاریابی و فروش بیمه‌کوثر، فروش شرکت تا تاریخ یازدهم ماه جاری و طی کمتر از ۱۰ماه، با ۶۷درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به مرز ۲۰هزارمیلیارد ریال رسید.

لاله کریمی با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته فروش شرکت ۱۱هزارو۸۷۰میلیارد ریال بود، افزود: برنامه فروش امسال شرکت در ابتدای سال عدد ۱۸هزارمیلیارد ریال تعیین شده بود که اکنون از این عدد عبور کرده‌ایم.

همچنین بخوانید

وی مدیریت فروش و انتخاب بازار مناسب با تاکید بر سوداوری صورت‌های مالی را از جمله اهداف کلان شرکت در بخش فروش دانست و گفت: در ابتدای سال سوداور کردن عملیات بیمه‌گری هم‌زمان با اصلاح ترکیب فروش سرلوحه برنامه‌های شرکت قرار گرفت و اکنون رکورد توسعه فروش در صنعت بیمه به نام بیمه کوثر رقم خورد.

مدیر بازاریابی و فروش بیمه کوثر با تاکید بر اینکه ارایه خدمات مطلوب به بیمه‌گذاران در انعقاد قراردادها یکی از اصول اساسی شرکت است، افزود: تمدید و حفظ بازار حاصل رضایت بیمه‌شدگان از خدمات شرکت است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا