امور زیربناییراه و ساختمان

پروازهای خارجی به دلیل افزایش تنش‌ها کاهش نیافت/ ایرلاین‌های خارجی درخواست لغو پرواز نداشتند

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه برای انجام مراسم عزاداری شهید سلیمانی آمادگی کامل داریم و هر تعداد هواپیما که درخواست شود در اختیار ستاد برگزاری مراسم قرار می‌دهیم، گفت:‌ هیچ ایرلاین خارجی هم درخواستی مبنی بر لغو پروازهایش به ایران نداشته است و میزان پروازها مانند روزهای سابق است.

همچنین بخوانید

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره تغییرات پروازی در چند روز گذشته در پی افزایش تنش‌های منطقه اظهار داشت: تمام پروازها طبق روال و براساس برنامه از پیش تعیین شده در حال انجام هستند.

وی درباره احتمال لغو پروازهای از مقصد و مبدا عراق گفت: تمام پروازها از عراق و به این کشور در حال انجام است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تاکید بر اینکه در سه ماه گذشته هیچ محدودیت پروازی نداشتیم، گفت: اتفاقات اخیر منجر به لغو پروازهای خارجی نشده است و تمام ایرلاین‌های خارجی طبق برنامه، پروازهای خود را به ایران و از ایران انجام می‌دهند.

اسعدی سامانی تاکید کرد: هیچ ایرلاین خارجی هم درخواستی مبنی بر لغو پروازهایش به ایران نداشته است و میزان پروازها مانند روزهای سابق است.

وی با بیان اینکه تمام ناوگان هوایی کشور برای انجام انتقال پیکر شهید سلیمانی در حالت آماده باش قرار دارند، اظهار داشت: برای انجام مراسم عزاداری شهید سلیمانی آمادگی کامل داریم و هر تعداد هواپیما که درخواست شود در اختیار ستاد برگزاری مراسم قرار می‌دهیم.             

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا