بورسبورس اوراق

تدپیکس در آستانه بازگشت به مدار صعودی

شاخص بورس تهران امروز با کاهش ۱۵۱۸ واحدی عدد ۳۶۵ هزار و ۸۱۵ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۱۱۳ هزار و ۱۵۱ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۶۱ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۷۶۱ هزار واحد را نمایش داد. امروز آیفکس نیز ۴۷۴۲ واحد را ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا،  امروز با دست به دست شدن ۶ میلیارد و ۱۶۴ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۴۷۸ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۳۳۰۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای “همراه”، “فولاد” و “شبندر” به ترتیب با ۶۸۵، ۶۸۰ و ۴۰۵ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای “رمپنا”، “وبملت” و “حکشتی” به ترتیب با ۴۲۶، ۲۸۴ و ۱۵۸ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز “وتجارت”، “وبملت” و “فولاد”  پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و فلرات اساسی و بانک ها به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین بخوانید

به گزارش (سنا) شاخص بورس تهران امروز عدد ۶۳۵ هزار و ۸۱۵ واحد را ثبت کرد و سرمایه گذاران نظاره گر بازگشت داد و ستدها به نقطه تعادل بودند. بسیاری از نمادهای تاثیرگذار نیز به مدار مثبت بازگشتند. به گفته کارشناسان بازار سرمایه، حجم و ارزش معاملات امروز بازار سرمایه، سیگنال بازگشت شاخص بورس به مدار صعودی است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا