خودروصنعت، معدن، تجارت

پیش فروش مشارکت درتولید دی ماه ۹۸ ایران خودرو

در راستاي ایجاد تنوع روش های فروش صورت مي گيرد :‌

 

شرکت ایران خودرودراطلاعیه ای اعلام کرد: با افزایش روند صدور فاکتوروکاهش تعهدات ایران خودرو به مشتریان، این شرکت با اخذ مجوزهای لازم از نهادها وارگان های نظارتی ذیربط، شرایط پیش فروش مشارکت در تولید را از روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه آغاز می کند.

پیش فروش مشارکت درتولید دی ماه 98 ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، دراین اطلاعیه آمده است ، دراین طرح ،‌ پژو۲۰۷ دستی پانوراما(سقف شیشه ای) در رنگ های سفید، نقره ای، ‌مشکی و خاکستری و با مبلغ پیش پرداخت اولیه ۴۷۵ میلیون ریال و با موعد تحویل ۱۸ ماهه عرضه شده است.
دراین پیش فروش، مبلغی نیز به عنوان تخفیف خرید محصول ایرانی به مشتریان و ثبت نام کنندگان تعلق می گیرد.
براساس این اطلاعیه ، شرکت ایران خودرو جهت ایجاد فرصت های برابر در فرآیند ثبت نام مشتریان، جلوگیری از ورود افراد با هویت های غیر واقعی و جعلی و تسهیل در فرآیند ثبت نام، اقدام به اجرای طرح رجیستری نموده است که در این طرح، دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام است ، لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.
همچنین ایجاد تنوع در شرایط فروش یکی از اهداف ایران خودرو و خلق ارزش افزوده برای مشتریان است وهم اکنون که تعهدات تا حد قابل توجهی انجام شده است، این شرکت قصد دارد که شرایط پیش فروش مشارکت در تولید را نیز اجرا نماید.
گفتنی است ،‌ مشتریان می توانند از ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

پایگاه اطلاع‌رسانی ایران‌خودرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا