انرژی

ابعاد قرارداد گازی با ترکیه در کمیته‌ای بررسی می‌شود

رئیس کمیته حقوقی و قراردادهای بین‌المللی کمیسیون انرژی مجلس از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی ابعاد قرارداد صادرات گاز به ترکیه خبر داد.

علی ادیانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پیگیری کمیسیون انرژی در خصوص موضوع صادرات گاز به ترکیه، گفت: اخیرا در جلسه‌ای که در کمیسیون انرژی برگزار شد وزیر نفت و مدیرعامل شرکت گاز توضیحاتی را در خصوص چگونگی و فرآیند قرارداد ما با ترکیه در بحث صادرات گاز مطرح کردند.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: همانطور که قبلا هم گفتم چیزی به نام صادرات گاز رایگان و مجانی به ترکیه موضوعیت ندارد و خلاف واقع است.

همچنین بخوانید

این عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: کمیسیون انرژی در جلسه خود مصوب کرد که کمیته‌ای با حضور نمایندگانی از مرکز پژوهش‌های مجلس، دیوان محاسبات و اعضای کمیته قراردادهای بین‌المللی و کمیته گاز این کمیسیون و همچنین کارشناسانی از شرکت ملی گاز، کمیته بخصوصی را تشکیل داده و دقیقا ابعاد و اجزای این مساله را مورد بررسی قرار دهند.

وی در پایان گفت: جمع‌بندی کار کمیته به کمیسیون انرژی ارائه و گزارش آن تقدیم هیات رییسه مجلس می‌شود و به احتمال زیاد یک ماه تا ارائه گزارش نهایی زمان نیاز است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا