صنعت، معدن، تجارت

مکاتبه رئیس اتاق بازرگانی با معاون اول رئیس جمهور

رئیس اتاق بازرگانی با اشاره به ناهماهنگی بین دستگاه ها برای روانسازی فرآیندهای حمل و نقل و مبادلات بازرگانی داخلی و بین‌المللی، خواستار تعیین وزارتخانه متولی لجستیک داخلی و بین المللی شد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، غلامرضا شافعی طی مکاتبه‌ای با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور خواستار تعیین وزارتخانه متولی لجستیک و لزوم هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط با متولی لجستیک توسط دولت به منظور روانسازی فرایندهای حمل و نقل و مبادلات بازرگانی داخلی و بین المللی شد.

درخواست اتاق بازرگانی جهت تعیین متولی لجستیک و حمل و نقل داخلی و بین‌المللی

جناب آقای دکتر جهانگیری

معاون اول محترم رئیس‌جمهور

با سلام

احتراماً در راستای روانسازی فرآیندهای حمل و نقل و مبادلات بازرگانی داخلی و بین‌المللی، وجود مراکز لجستیک نقش بسزایی در کاهش زمان و نیز هزینه‌های مربوط به فرآیندهای یاد شده را دارا می‌باشد. در این رابطه ساختارهایی در وزارتخانه‌های مختلف در دست بررسی و پیگیری است.

از آنجا که تعدد مراکز تصمیم‌گیری و ناهماهنگی میان آنها، فرآیند نوپا و در حال شکل‌گیری لجستیک در کشور را با چالش‌های بیشتری روبرو می‌سازد و از سویی سازماندهی اصولی ساختار مورد نیاز برای راهبری و مدیریت مراکز لجستیک مستلزم ایجاد هماهنگی، یکپارچگی و مشارکت مؤثر همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ذیربط می‌باشد بنابراین خواهشمند است دستور فرمائید موضوع تعیین وزارتخانه متولی لجستیک و لزوم هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط با متولی لجستیک در دولت محترم مورد تصمیم‌گیری قرار گیرد.

مزید تاییدات جنابعالی را از خداوند قادر سبحان مسئلت دارم.

غلامحسین شافعی

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا