بین الملل

مشوق‌های صادراتی چین برای مصر

یک دیپلمات چینی شرکت‌های مصری را دعوت کرد تا امسال در نمایشگاه بین‌المللی واردات چین حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از شین‌هوا، نماینده و فرستاده نمایشگاه بین‌المللی واردات چین، در قاهره، شرکت‌های مصری را به حضور پررنگ‌تر در نمایشگاه امسال شانگهای دعوت کرد تا از این شانس برای افزایش صادرات خود به بازار چین استفاده کنند.

لیو فوژو، معاون مدیر کل نمایشگاه بین‌المللی واردات چین، در اجلاسی که به منظور معرفی و تبلیغ سومین دوره این نمایشگاه در قاهره برگزار شده بود، گفت: واردات عظیم چین با بهبود و تقویت جهانی‌سازی اقتصاد، ارتباط مستقیم دارد.

او گفت: نمایشگاه بین‌المللی واردات چین نشان‌دهنده گام‌های شفاف و مداوم چین در راستای باز کردن هرچه بیشتر بازار چین به روی جهان است و این نه تنها با وارد کردن کالا، بلکه با واردات خدمات انجام خواهد شد.

او ادامه داد: در ۱۵ سال آینده چین کالاهایی به ارزش ۳۰ تریلیون دلار و خدماتی به ارزش ۱۰ تریلیون دلار وارد خواهد کرد.

او گفت: چین و مصر بازارهای گسترده‌ای دارند که این فرصت‌هایی برای همکاری اقتصادی، سرمایه‌گذاری و تبادلات تجاری بیشتر، ایجاد می‌کند.

نمایشگاه بین‌المللی واردات چین در سال ۲۰۱۹ با استقبال ۳۵۰۰ شرکت از ۱۵۵ کشور جهان روبرو شد.

این دیپلمات چینی شرکت‌های مصری را دعوت کرد تا در سومین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین که در نوامبر ۲۰۲۰ در شانگهای برگزار می‌شود شرکت کنند. او اشاره کرد که برخی از شرکت‌های مصری حضور فعالی در دو نمایشگاه قبلی داشته‌اند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا