خودروصنعت، معدن، تجارت

معرفی اسپایدر جدید مک‌لارن +عکس

اگر با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت در حال حرکت باشید، می‌توانید سقف خودروتان را در ۱۵ ثانیه باز کرده یا ببندید.

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که مک‌لارن ۵۷۰S را بدون یک پوشش سربسته و محیطی احاطه شده دوست دارید؟ اگر این طور است ۱۶۴ هزار و ۷۵۰ پوند را برای یک مدل ۵۷۰S اسپایدر مک‌لارن خرج کنید.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از عصرایران، این خودرو که اخیرا رونمایی شده چهارمین نسخه از سری اسپورت‌های مک‌لارن است و می‌تواند با سرعت ۳۱۵ کیلومتر در ساعت در یک جاده هموار و صاف به حرکت خود ادامه دهد. این در حالیست که سقف خودروی شما باز باشد و در صورتی که سقف را ببندید سرعت خودرو به ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

اسپایدر مک لارن

سقف متحرک و جمع شدنی این خودرو از یک واحد دو قطعه‌ای سخت ساخته شده و پنل‌های کامپوزیتی سبک در ساختار آن به کار رفته است. می‌توان گفت نمونه‌هایی از این ساختار را پیشتر در اسپایدار ۶۵۰S دیده‌ایم.

اسپایدر مک لارن

سقف این خودرو از نوع دو مرحله الکتریکی است که از جنس فیبر‌کربن ساخته شده است. اگر با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت در حال حرکت باشید، می‌توانید سقف خودروتان را در ۱۵ ثانیه باز کرده یا ببندید.

اسپایدر مک لارن

در این خودرو نیز مانند آئودی R8 اسپایدر V8 شاهد یک دیواره بادگیر هستیم که می‌تواند با حرکت سقف بالا و پائین رود. در هنگام نامساعد بودن هوا بادگیر مانند یک سپر دفاعی در برابر مسافران به ویژه سرنشینان عقب عمل می‌کند.

اسپایدر مک لارن

موتور نسخه استاندارد ۵۷۰S یک نسخه ۳.۸ لیتری ۸ سیلندر با توربوی دوگانه است که می‌تواند خروجی برابر ۵۶۲ اسب‌بخار تولید کند. این روباز مک‌لارن برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۳.۲ ثانیه زمان نیاز دارد و در زمان ۹.۶ ثانیه پس از حرکت به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا