امور زیربناییراه و ساختمان

تمهیدات فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) برای مقابله با ویروس کرونا

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تمهیدات صورت گرفته در این مجموعه برای مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، حسن خوشخو با بیان اینکه فرودگاه امام (ره) مهمترین درگاه ورودی کشور محسوب می‌شود اظهار داشت: بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی و همچنین ضمیمه ٩ کنوانسیون شیکاگو همکاری‌های گسترده‌ای را با پایگاه بهداشت مرزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داریم و همکاران این پایگاه به صورت ٢۴ ساعته در فرودگاه حضور دارند.
 
خوشخو با اشاره به اینکه در حال حاضر از فرودگاه امام (ره) به ۴ مقصد در چین مسیر پروازی برقرار است ادامه داد: تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا از نخستین روزهای شیوع این ویروس در چین در فرودگاه امام (ره) با همکاری پایگاه بهداشت مرزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اندیشیده شده و اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود مبتلایان به این بیماری به کشور در حال انجام است.
 
وی ادامه داد: در همین راستا تجهیزات لازم برای کنترل مسافران توسط پایگاه بهداشت مرزی در فرودگاه امام (ره) فراهم شده تا کنترل مسافران با استانداردهای لازم از نظر دارا بودن علائم بیماری ویروس کرونا صورت گیرد.
 
خوشخو گفت: کلیه مسافران و کادر پروازی که از مبداء چین و کشورهای شرق آسیا وارد کشور می شوند به صورت یک به یک کنترل شده و در صورت مشاهده علائم بیماری ویروس کرونا در آن ها به صورت قرنطینه به مراکز درمانی منتقل می شوند.
 
معاون بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: مسافران سایر کشورهایی که درگیر این بیماری شدند نیز توسط پایگاه پایگاه بهداشت مرزی مستقر در فرودگاه امام (ره) از نظر دارا بودن علائم ویروس کرونا کنترل می شوند.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا