بورسبورس اوراق

کسب سود ۳ هزار میلیارد ریالی "تاصیکو"

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری های خود مبلغ ۳ هزار و ۴۸۱ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با سرمایه ۲۰ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ دی سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۳ هزار و ۵۱۹ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۱۷ هزار و ۴۸۵ میلیارد و ۸۳۷ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

همچنین بخوانید

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۷۰۳ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال به ۲۲ هزار و ۸۱۶ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با افزایش ۵ هزار و ۷۱۵ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال معادل ۱۲۳ هزار و ۲۰۱ میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریال محاسبه شد.

پردیس” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۹۱۶ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال به مبلغ ۴ هزار و ۳۹۷ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۳ هزار و ۴۸۱ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین طی دوره یک ماهه منتهی به دی ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۱۲ میلیارد و ۵۴۷ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا