بورسبورس اوراق

سود هر سهم "دعبید" افزایشی بود

شرکت داروسازی دکتر عبیدی در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۱۰۴ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۷۲۹ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۵۱ درصدی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت داروسازی دکتر عبیدی با سرمایه ۲ هزار و ۱۶ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت داروسازی دکتر عبیدی در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۲۲۴ میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۱۰۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۵۱ درصدی برخوردار است.

شرکت داروسازی دکتر عبیدی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۱۳۳ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته مبلغ ۳ هزار و ۲۸۷ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال اعلام کرده است.

“دعبید” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به آذر ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ یک هزار و ۲۲۴ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۷۲۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا