بورسبورس اوراق

۸۸۹ریال؛ سود تلفیقی هرسهم «فولاد»

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه سود هر سهم را ۸۸۹ریال اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از(سنا)، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در صورت های مالی تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸، سود تلفیقی را ۸۸۹ریال و سود شرکت اصلی را ۶۲۱ریال اعلام کرد.

این شرکت سود خالص تلفیقی را ۱۱۵هزار و ۶۲۲میلیارد ریال و سود خالص شرکت اصلی را ۸۰هزار و ۶۸۳میلیارد ریال اعلام کرده است. همچنین سود انباشته تلفیقی «فولاد» به ۲۰۸هزار و۹۰۲میلیارد ریال و سود انباشته شرکت اصلی آن به ۱۶۱هزار و ۲۲۷میلیارد ریال رسید.

«فولاد» اولویت اصلی مدیریت را تامین حداکثری نیاز بازار داخل با تولید محصولات کیفی و قیمت تمام شده رقابتی اعلام کرد. همچنین این شرکت در شرایط دشوار تحریم با مدیریت مشکلات تامین الکترود و سایر مواد مصرفی سعی دارد در جهت حفظ موقعیت برند فولاد مبارکه در بازار های جهانی نیز حضور داشته باشد.

این شرکت در نظر دارد در سال۱۳۹۸ بیش از ۷میلیون و ۵۸۰هزار تن انواع محصولات تخت به فروش برساند و با توجه به اهمیت تامین نیاز بازار داخلی، فروش بیش از ۶میلیون و ۲۳۰هزار تن انواع محصولات در بازار داخل در برنامه آتی شرکت گنجانده شده است و همچنین مدیریت شرکت در نظر دارد یک هزار و ۳۵۰هزار تن انواع محصولات را در بازارهای صادراتی به فروش برساند.

«فولاد:» پیش بینی کرد که در سال مالی منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی بیش از ۷۴درصد نسبت به عملکرد سال ۱۳۹۷ افزایش یابد که عمدتا به دلیل افزایش هزینه الکترود گرافیتی مصرفی به دلیل افزایش نرخ ارز و همچنین تحریم های اقتصادی و افزایش نرخ خرید مواد اولیه به دلیل افزایش نرخ فروش شمش فولاد خوزستان و به تبع آن افزایش نرخ کتسانتره و گندله خریداری است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا