بورسبورس اوراق

تحقق سود ۷۶۸ریالی «مادیرا» در ۹ماه

شرکت صنایع ماشین های اداری ایران در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۹ماهه از تحقق سود ۷۶۸ریالی به ازای هر سهم خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از(سنا)، شرکت صنایع ماشین های اداری ایران در آخرین گزارش تلفیقی منتشر شده خود در سامانه کدال، با سرمایه یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریالی به سود عملیاتی ۳هزار و ۱۱۰میلیارد ریالی و سود خالص ۲هزار و ۴۵۸میلیارد ریالی دست یافت.

«مادیرا» در این گزارش سود تلفیقی هرسهم در حالی  ۷۶۸ریال اعلام شد که سود شرکت اصلی ۷۵۸ریال محقق شده است. همچنین سود انباشته تلفیقی ۲هزار و ۷۶۴میلیارد ریال و سود انباشته شرکت اصلی ۲هزار و ۷۲۳میلیارد ریال اعلام شد.

همچنین بخوانید

این شرکت در این دوره توانسته ۲۹۷هزار و ۸۶۶دستگاه از محصولات خود را به ارزش ۹هزار و ۴۲۵میلیارد ریال به فروش برساند و از این محل ۴هزار و ۱۷میلیارد ریال سود ناخالص شناسایی کرده است.

«مادیرا» برای دوره مالی ۳ماهه منتهی ۲۹اسفند۱۳۹۸ پیش بینی کرده که ۱۶۱هزار و ۸۸دستگاه را به ارزش ۴هزار و ۲۰۹میلیارد ریال به فروش می رساند.

این شرکت در تشریح برنامه ها و پروژه های شرکت اعلام کرده است که قصد دارد خط تولید یخچال و ماشین لباسشویی راه اندازی کند که فرآیند ساخت خط تولید ماشین لباسشویی از ابتدای آبان ماه سال۱۳۹۶ آغاز شده و مدت اجرای آن کمتر از ۲سال بوده است و در تاریخ ۷مهر۱۳۹۸ به اتمام و به بهره برداری کامل رسیده است. اما هنوز از اتمام و راه اندازی خط تولید یخچال خبری نیست.

اهداف و برنامه های راهبردی این شرکت در خصوص تولید و فروش محصولات، شامل راه اندازی خط تولید یخچال، تولید و فروش لوازم خانگی، توسعه بازار های فروش و بهبود خدمات پس از فروش است.

از سوی دیگر «مادیرا» در نظر دارد جهت تامین مالی مورد نیاز برای خرید مواد اولیه به مبلغ ۴هزار میلیارد ریال توسط سهامداران عمده بدون بهره و نحوه بازپرداخت از طریق پرداخت وجه نقد یا افزایش سرمایه در چارچوب قوانین و مقررات در سنوات آتی اقدام کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا