امور زیربناییتعاون و اشتغال

یارانه معیشتی بهمن ماه واریز شد/ مبلغ واریزی قابل برداشت است

سومین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ سه شنبه ۸ بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، سومین مرحله از یارانه معیشتی ساعت ۲۴ سه شنبه ۸ بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.

یارانه معیشتی به تناسب بعد خانوار پرداخت می‌شود و مانند یارانه نقدی به افراد تعلق نمی‌گیرد؛ به گونه‌ای که برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز انجام می‌شود.

به گفته مهدی قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه در این مرحله از واریز یارانه‌های معیشتی، ۷۵۷ هزار و ۳۲۴ خانوار که در مراحل قبلی مشمول دریافت این طرح نبوده ولی مراتب اعتراض خود را ثبت کرده و درخواست بررسی مجدد آن‌ها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تأیید شده است، یارانه معیشتی مرحله اول و دوم و سوم را همزمان دریافت کرده اند.

وی افزود: بنابراین مجموع خانوارهای دریافت کننده حمایت معیشتی به ۱۸ میلیون و ۹۹۷ هزار و ۹۶ خانوار می‌رسد.

این مقام مسئول در سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنان در حال ارزیابی سایر درخواست‌ها بوده و امکان تأیید تعداد بیشتری از این خانوارها در ماه‌های آتی وجود دارد؛ در هر مرحله که خانوارها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد تأیید قرار بگیرند یارانه معیشتی از مرحله نخست برای آن‌ها محاسبه و واریز خواهد شد.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی هم مطابق ماه قبل بیستم بهمن ماه واریز خواهد شد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا