امور زیربناییراه و ساختمان

اختصاص هزینه برگزاری مراسم‌های مناسبتی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: پیشنهاد شده که هزینه برگزاری مراسم‌های مناسبتی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اختصاص یابد و یک باب مدرسه نیز در منطقه سیل‌زده این استان احداث خواهد شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی،، سیاوش امیر مکری در چهل و یکمین سالگرد ورود امام( ره) به کشور که در فرودگاه مهرآباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد امام و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و مدافع حرم و سردار سلیمانی ، اظهار داشت: امروز سالگرد ورود رهبر فرزانه به ایران است که تحولی بزرگ در  کشور بوجود آورد در حالی که استکبار جهانی با استراتژی در صدد ممانعت از پیروزی و صدور انقلاب بود.

وی با بیان اینکه در ۴۱ سال گذشته استکبار تمام تلاش خود را برای مقابله با انقلاب بکار بست، افزود: امروز ما بعد از ۴۱ سال روی پای خود می‌ایستیم و کشورهای تحت سلطه استکبار نیز با تجربه ایران متوجه پوشالی بودن آنها بوده و در راه استقلال و آزادی کشور خود گام بر می‌دارند.

وی افزود: امام (ره) در قرن بیستم با ایجاد انقلاب و تغییر رژیمی که حمایت استکبار را در دستور کار خود داشت توانست با از خودگذشتگی مردم، جمهوری اسلامی ایران را با رأی مردم پایه‌گذاری کند و کشور ما به یک نظام مردم‌سالار تبدیل شد.

وی یادآور شد: ما فرودگاهی‌ها مفتخر هستیم هر سال در این مکان مراسم جشن ورود امام (ره) به کشور را برگزار کنیم و پذیرای پرواز انقلاب هستیم.

امیر مکری خاطرنشان کرد: پیشنهاد شده که هزینه برگزاری مراسم‌های مناسبتی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اختصاص یابد و یک باب مدرسه نیز در منطقه سیل‌زده این استان احداث خواهد شد.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا