صنعتصنعت، معدن، تجارت

برگزاری مراسم گرامیداشت سومین سالگرد تاسیس منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

همزمان با دوازدهم بهمن نخستین روز از ایام دهه فجر در مراسمی سومین سالگرد تاسیس منطقه ویژه اقتصادی گرمسار گرامی داشته شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی ، در این مراسم که نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی و مدیران منطقه ویژه اقتصادی گرمسار و همچنین مدیران سازمان گسترش حضور داشتند.

عبدالرضا نادری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در سخنانی ضمن خیر مقدم به خانواده همکاران این شرکت تصریح کرد : منطقه ویژه اقتصادی بستر مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در این منطقه فراهم کرده و تاکنون موجب اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم ۵۰۰ نفر را موجب شده است.

غلامرضاکاتب نماینده مردم گرمسار هم در این مراسم با اشاره به اینکه در سه سال گذشته گام های بسیار خوبی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار برداشت شده است ، ابراز امیدواری کرد: موضوع گازرسانی منطقه به زودی به اتمام برسد.

وی ابراز امیدواری کرد :منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در آینده ای نزدیک به مجموعه مولد اقتصادی در منطقه تبدیل شود.

سخنرانی حجت الاسلام زائری با موضوع مدیریت اخلاق مدارانه ، تجلیل از همکاران نمونه و بازدید از کاروانسرای ده نمک از دیگر برنامه های گرامیداشت سومین سالگرد منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بود.

منطقه ویژه اقتصادی جهرم یکی از معدود مناطق ویژه کشور با موقعیت استراتژیکی عالی است که در فاصله ۹۰ کیلومتری شرق تهران، ۵ کیلومتری غرب گرمسار و در محل تقاطع بزرگراه تهران -گرمسار و آزادراه قم -گرمسار قرار گرفته است. شرکت مدیریت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار از زیر مجموعه های ایدرو است .

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا