بورسبورس اوراق

پرتفوی بورسی "وبانک" ۷۱.۲هزار میلیارد ریال بزرگتر شد

شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه از رشد ۷۱هزار و ۲۷۷میلیارد ریالی پرتفوی بورسی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از(سنا)، شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با توجه به عملکرد ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ اعلام کرد توانسته برای هرسهم ۱۳۵ریال سود بسازد که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته۶۴درصد کاهش یافته است.

“وبانک” در این گزارش اعلام کرد که سود عملیاتی شرکت به ۲هزار و ۱۵۵میلیارد ریال، سود خالص به ۲هزار و ۲۰۰میلیارد ریال و سود انباشته در پایان دوره به ۳هزار و ۶۵۳میلیارد ریال رسید.

همچنین بخوانید

این شرکت در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس از رشد ۷۱هزار و ۲۷۷میلیارد ریالی آن خبر داد. در این پرتفوی ارزش بازار شرکت ۲۵۷میلیارد و ۲۴۶میلیون ریال افزایش یافته و به مبلغ ۲۳هزار و ۷۱۷میلیارد ریال رسیده است. ارزش بازار این شرکت نیز با افزایش ۳۸هزار و ۲۷۳میلیارد ریال به ۹۴هزار و ۹۹۵میلیارد ریال بالغ شد.

“وبانک” در صورت ریز معاملات واگذار شده، مبلغ واگذاری را یک هزار و ۳۴۶میلیارد ریال و سود این واگذاری را ۳۱۰میلیارد و ۸۷میلیون ریال اعلام کرده است. همچنین سهام بورسی خریداری شده به مبلغ ۶۵۱میلیارد و ۱۵۶میلیون ریال رسیده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا