امور زیربناییراه و ساختمان

شرایط نامساعد جوی علت تاخیر دو پرواز اروپایی "هما"

دو پرواز اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از مبدا آمستردام و لندن به مقصد فرودگاه حضرت امام(ره) به دلیل لزوم دریافت سوخت در فرودگاه میانی در منطقه اروپا و شرایط نامساعد جوی این فرودگاه، با تاخیر انجام می‌شود.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی پروازهای آمستردام و لندن "هما" به اطلاع میرساند پرواز شماره ۷۲۴ آمستردام به تهران، روز ۱۳ بهمن‌ماه سال جاری، ساعت ۱۳ و ۵۸ دقیقه به وقت محلی از فرودگاه آمستردام پرواز نموده و باتوجه به سوخت‌گیری این هواپیما در فرودگاه میانی و نامساعد بودن شرایط جوی این فرودگاه، هواپیما به ناچار در ساعت ۱۶ و ۵ دقیقه به وقت محلی در فرودگاه میلان به زمین نشست.

همچنین پرواز شماره ۷۱۰  "هما" که قرار بود ساعت ۱۶ و ۵۵ دقیقه به وقت محلی تاریخ ۱۳ بهمن‌ماه، لندن را به مقصد فرودگاه حضرت امام(ره) ترک نماید و در فرودگاه میانی سوخت‌گیری داشته باشد، به دلیل شرایط نامساعد جوی این فرودگاه، پرواز از لندن انجام نشده است.

گفتنی است مسافران هر دو پرواز به هتل انتقال داده شده‌اند و با توجه به ادامه شرایط نامساعد جوی در فرودگاه میانی، اقدامات لازم در خصوص انجام سوخت‌گیری و پرواز هر دو هواپیما به مقصد فرودگاه حضرت امام (ره) در حال انجام است.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا