بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

اسامی برندگان نخستین مرحله قرعه‌کشی «جشنواره برفی» ایران کیش اعلام شد

اولین مرحله قرعه‌کشی «جشنواره برفی» ایران کیش روز شنبه دوازدهم بهمن‌ماه ۹۸ مصادف با اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور اصحاب رسانه، کارشناسان و خبرگان فناوری اطلاعات، توسعه بازار، مالی، و امور پذیرندگان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی شرکت ایران‌کیش، بر اساس قوانین و مقررات قرعه‌کشی به هر شرکت‌کننده واجد شرایط در هر دوره از قرعه‌کشی، تنها یک جایزه تعلق می‌گیرد. به عبارتی چنانچه یک شخص، پایانه‌های متعددی را به نام خود داشته و ثبت کرده باشد، اگر در فرایند قرعه‌کشی بیش از یک‌بار برنده شود، فقط یک جایزه به او اهداء شده و جوایز بعدی به اشخاص و نفرات دیگری که در ادامه لیست قرعه‌کشی که نامشان درج شده اعطاء خواهد شد.

لذا از آنجا که در این دوره از قرعه‌کشی تعدادی از اسامی مندرج در لیست اولیه قرعه‌کشی تکراری بوده، ضمن بررسی و کنترل نهائی لیست، اسامی برندگان با حذف اسامی برندگان تکراری هم‌اکنون در وب‌سایت شرکت ایران کیش درج شده و قابل مشاهده است.

همچنین به پاسداشت ایام الله دهه مبارک فجر و در راستای تقدیر از پذیرندگان، علاوه بر جوایز اعلامی از قبل، تعداد یک‌صد جایزه دیگر نیز به صورت ویژه به این دوره از جشنواره تخصیص داده شده تا به صورت مجزاء در بین واجدین شرایط این جشنواره قرعه‌کشی شده و جوایز مربوطه نیز در پایان این دهه اعطاء شود.

برای مشاهده اسامی برندگان این لینک را کلیک کنید.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا