بانکبانک و بیمه

تغییر سر شماره ارسال پیامک‌های بانک سامان

با همکاری مشترک سامان و سامانتل اتفاق افتاد:

در راستای پروژه مشترک بانک سامان و شرکت سامانتل سر شماره پیامکهای بانکی و تبلیغاتی و اطلاع رسانی بانک سامان تغییر کرد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سامان رسانه، با توجه به تغییرات ایجادشده در زیرساخت‌های ارتباطی بانک سامان، از ۱۹ بهمن ارسال همه پیامک‌های بانک سامان به مشتریان از سرشماره‌های سری ۹۹۹۹۹۲۰۰۰۰ انجام خواهد شد.
بر این اساس، از این پس پیامک‌های بانکی و هشداری از سرشماره ۹۹۹۹۹۲۰۰۰۰، پیامک‌های تبلیغاتی با شماره ۹۹۹۹۹۲۰۰۰۱، پیامک‌های مربوط به وین کارت با شماره ۹۹۹۹۹۲۰۰۰۲ و پیامک‌های نظرسنجی با شماره ۹۹۹۹۹۲۰۰۰۳ ارسال خواهند شد.
در همین راستا بانک سامان به مشتریان خود توصیه می‌کند تا این شماره‌ها را با نام بانک سامان در گوشی خود ذخیره کنند و صرفاً پیام های دریافتی از سر شماره های سری ۹۹۹۹۹۲۰۰۰۰ را به عنوان پیامکهای بانک سامان مورد توجه و استفاده قرار دهند.
شایان ذکر است شرکت سامانتل از مجموعه شرکتهای گروه مالی سامان است که برای اولین بار سیم کارتهای رند با پیش شماره ۹۹۹۹۹ را ارایه کرده است و این همکاری با هدف توسعه خدمات رسانی به مشتریان گروه مالی سامان آغاز شده است.
بر اساس این گزارش مشتریان بانک سامان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر یا راهنمایی در این خصوص می‌توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره ۰۲۱۶۴۲۲ تماس بگیرند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا