بورسفرابورس

جزییات عرضه اولیه شرکت کلرپارس

عرضه اولیه شرکت کلرپارس در نماد معاملاتی کلر۱ امروز به روش ثبت سفارش به عموم در بازار دوم فرابورس ایران عرضه می‌شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، تعداد کل سهام این شرکت ۳۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم است که امروز ۴۹ میلیون و ۱۲۵ سهم عرضه می‌شود. ارزش اسمی هر سهم نیز ۱۰۰۰ ریال است. حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۸۰ سهم بوده و مدیر عرضه شرکت کارگزاری صبا تامین است. دامنه قیمت در ثبت سفارش از مبلغ ۲۸ هزار ریال تا مبلغ ۲۹ هزار و ۵۰۰ ریال است.

در این راستا ابوالفضل باباپور – مدیرعامل شرکت کلرپارس – در نشست خبری که امروز برگزار شد با بیان این‌که شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین سهامدار عمده شرکت کلرپارس است در مورد روند توسعه و افزایش ظرفیت این شرکت توضیح داد: در سال ۱۳۷۷ ظرفیت این شرکت ۲۰ تن، در سال ۱۳۸۱، ۳۰ تن و در سال ۱۳۹۰، ۴۰ تن بوده است. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این ظرفیت در سال ۱۳۹۹ به ۱۰۰ تن خواهد رسید.

وی در مورد رقبای خارجی شرکت کلرپارس، اظهار کرد: رقبای خارجی شرکت ترکیه، هند و چین هستند و بازارهای صادراتی ما نیز عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان، هند، ارمنستان، اوکراین، تاجیکستان و غیره هستند.

مدیرعامل شرکت کلرپارس با بیان این‌که سرمایه کنونی شرکت ۳۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان است، گفت: جمع حقوق صاحبان سهام ۷۶ میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا