بورسبورس اوراق

برگزاری مسابقه پیامکی به مناسبت ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی

به مناسبت بهار چهل و یکمین بهار انقلاب سازمان بورس و اوراق بهادار صبح روز ۲۲ بهمن ماه مسابقه پیامکی برگزار می کند.

یاسر فلاح، رئیس شورای اطلاع رسانی بازار سرمایه در گفتگو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) ضمن اعلام خبر فوق  به افزایش تعداد کدهای سهام داری طی یک سال گذشته و استقبال عموم مردم از بازار سرمایه اشاره کرد و گفت:  سازمان بورس و اوراق بهادار توسعه فرهنگ صحیح سرمایه‌گذاری و افزایش دانش مالی را در دستور کار خود قرار داده و امیدواریم این اقداماتافزایش آگاهی سرمایه گذاران بورسی را به همراه داشته باشد.

یاسر فلاح برنامه های استانی، سمینارهای آموزشی، ارسال مستمر پیامک به سهامداران، جشنواره بورس و رسانه، برگزاری لیگ ستارگان بورس، رقابت معاملات الگوریتمی، تولیدات فرهنگی چند رسانه ای، انتشار اخبار از طریق پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و تعامل بی سابقه با اصحاب رسانه را از مهمترین اقدامات نهاد ناظر  با محور فرهنگ سازی و اطلاع رسانی دانست و گفت: در تمامی رویکرد های نهاد ناظر بازار سرمایه که با هدف فرهنگ سازی و آموزش انجام می شود به اصول اولیه سرمایه گذاری در بازار سرمایه تاکید شده است.

همچنین بخوانید

رئیس شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه ادامه داد: بهار چهل و یکم انقلاب اسلامی نیز فرصتی است تا سازمان بورس و اوراق بهادار مانند هر سال در مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن ماه، حاضر باشد و امسال مقرر شده کارشناسان ارکان بازار سرمایه در غرفه نهاد ناظر بازار سرمایه به سؤالات عمومی و تخصصی علاقه مندان حوزه بازار سرمایه پاسخ دهند.

یاسر فلاح افزود: از دیگر برنامه های در دست انجام، برپایی مسابقه پیامکی با هدف فرهنگسازی فعالیت در بازار سرمایه است که سؤالات آن یوم الله ۲۲ بهمن و در مسیر راهپیمایی توزیع خواهد شد. در عین حال، به جهت دسترسی هم‌میهنان در سراسر کشور به این مسابقه، سؤالات به صورت همزمان در پایگاه الکترونیکی شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس به آدرس www.sidsco.ir قرار داده خواهد شد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه در تشریح این مسابقه عنوان کرد: برای این مسابقه ۵ سؤال چهار گزینه‌ای با رویکرد آشنایی مردم با کلیدی‌ترین مسائل فعالیت در بورس طراحی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند پاسخ آن را به سامانه پیامکی ارسال دارند. از صبح روز سه‌شنبه ۲۲ بهمن تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۵ بهمن فرصت پاسخگویی به این سوالات وجود دارد و پس از پایان مهلت مزبور، به قید قرعه به ۴۱ نفر از افرادی که پاسخ صحیح را ارسال کرده اند، جوایزی اهدا خواهد شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا