بورسبورس اوراق

"غویتا" به هر سهم ۱۲۷۵ ریال اختصاص داد

شرکت ویتانا در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۲۷۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۵۳۹ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۱۳۷ درصدی برخوردار است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت ویتانا با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت ویتانا در دوره یاد شده، مبلغ ۷۶۴ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۲۷۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۳۷ درصدی برخوردار است.

همچنین بخوانید

لازم به ذکر است در صورت مالی حسابرسی شده دوره مذکور نسبت به گزارش حسابرسی نشده، کاهش ۶ درصدی در سود هر سهم به دلیل شناسایی ۴۶ میلیارد ریال مالیات بر درآمد شرکت مشاهده می‌شود.

این شرکت فرابورسی، سود انباشته پایان سال را با افزایش ۱۱۰ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، مبلغ ۷۵۳ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال اعلام کرده است.

“غویتا” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به آذر ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۲۳ میلیارد و ۵۷۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۵۳۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، شرکت ویتانا در صورت های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، سود هر سهم را با افزایش ۱۲۶ درصدی نسبت به سال گذشته، یک هزار و ۲۶۸ ریال و سود خالص را ۷۶۰ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال اعلام کرده بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا