بورسبورس اوراق

پوشش سود ۹۶۶ریالی «غمهرا» برای هرسهم

شرکت گروه تولیدی مهرام در صورت های مالی ۹ماهه توانسته به ازای هرسهم ۹۶۶ریال سود پوشش دهد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت گروه تولیدی مهرام در آخرین گزارش ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸، سود عملیاتی را ۱۹۲میلیارد ریال، سود خالص را ۹۰میلیارد و ۴۰۴میلیون ریال و سود انباشته را ۱۲۵میلیارد ریال اعلام کرده است.

«غمهرا» پیش از این در گزارش ۳ماهه سود هرسهم را ۱۷۰ریال، ۶ماهه سود هرسهم را ۵۶۷ریال و ۹ماهه را ۹۶۶ریال اعلام کرده است. در گزارش ۹ماهه سود هرسهم با مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته ۳۸۳درصد افزایش یافته است.

این شرکت در تشریح اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که گروه تولیدی مهرام به علت برخورداری از کیفیت بالای محصولات و در اختیار داشتن دانش فنی و نیروهای متخصص، در تمامی زمینه های فعالیت، درصدد کاهش بهای تمام شده محصولات و افزایش مقدار فروش به منظور اخذ سهم بازار متناسب با استراتژی شرکت و توان سود دهی بیشتر است.

همچنین «غمهرا» در خصوص جزییات منابع تامین مالی شرکت در پایان دوره قصد دارد در دوره مالی منتهی به ۳۰آذر ۱۳۹۸ عمدتا از ۳بانک ملی و تجارت و ملت با نرخ ۱۸درصد تسهیلات به منظور افزایش تولید و توان سود اوری دریافت کرده است.

گروه تولیدی مهرام در برنامه های جاری خود به افزایش کیفیت محصولات و شناسایی و پاسخگویی به نیازهای مشتریان اشاره دارد که از طریق توسعه منابع انسانی، به عنوان اصلی ترین سرمایه شرکت، جهت دستیابی به ارزش های بنیادین شرکت یعنی کسب رضایت مشتریان وفادار توان سودهی شرکت و سهامداران را افزایش دهد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا