خودروصنعت، معدن، تجارت

پارس خودرو: آگهی فروش خودروهای صفر ساندرو در سایت‌های اینترنتی نداریم

شرکت پارس خودرو اعلام کرد: آگهی فروش خودروهای صفر ساندرو در سایت‌های اینترنتی مربوط به مشتریان است نه خودروساز و به هیچ عنوان ادعاهای مطرح شده مبنی بر تحویل زودتر از موعد یا خارج از اولویت زمانی به برخی مشتریان صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم، شرکت پارس خودرو ادعای مطرح شده توسط برخی در فضای مجازی، مبنی بر فروش خودروهای ساندرو و … در سایت‌های اینترنتی توسط این شرکت را تکذیب و اعلام کرد این آگهی‌ها متعلق به مشتریانی است که خودروهای خود را پیش‌تر و بر اساس اولویت موعد قرارداد دریافت کرده‌اند و احتمالاً به جای استفاده از خودرو، قصد فروش آن را دارند.

ضمن اینکه این خودروها با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته در ترخیص قطعات باقی مانده در گمرک و به صورت محدود در زمان تحریم‌های کنونی تولید و تحت نظارت دستگاه‌های نظارتی بر اساس اولویت ثبت‌نام به مشتریان تحویل داده شده است.

براساس اعلام شرکت پارس خودرو،  بعد از ترخیص قطعات باقی مانده در گمرک، امکان تولید تعداد محدودی از خودروهای گروه رنو فراهم شده است و این خودروها بعد از تولید، با نظارت دقیق نهادهای نظارتی به ترتیب اولویت ثبت‌نام تحویل مشتریان محترم خواهد شد.

گفتنی است با توجه به بررسی های صورت گرفته انتشار این‌گونه شایعات و فضاسازی‌های رسانه‌ای اخیر توسط تعدادی افراد خاص صورت گرفته که درخواست‌های مکرری برای تحویل خارج از روال عادلانه و پیش از موعد خودروی خود داشته‌اند.

این شرکت متذکر می‌شود تمامی اطلاعات مربوط به میزان تولید و فروش سایپا و پارس خودرو به عنوان شرکت‌های تحت نظارت بورس، مانند همیشه در سایت رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار کشور (کدال) برای تمامی افراد قابل دسترسی و مشاهده است.

شرکت پارس خودرو مجدداً از تمامی مشتریان گرانقدر بابت تاخیر ناخواسته در تحویل خودروهای ثبت‌نامی عذرخواهی کرده و به ویژه به مشتریان محترم و صبور گروه رنو و برلیانس اعلام می‌کند که در تلاش است با استمرار طرح‌های مناسب برای تبدیل خودروهای برند مشترک با شرکای خارجی تا حد امکان موجبات رضایت این عزیزان را فراهم کند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا