بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

رونمایی از افزایش توان داخلی سازی تولید توسن تکنو

آیین رونمایی از افزایش توان داخلی سازی و طرح توسعه سایت تولید توسن تکنو با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایبِنا، آیین رونمایی از افزایش توان داخلی سازی و طرح توسعه سایت تولید شرکت توسن تکنو در شهرک صنعتی کاسپین استان قزوین با حضور جمشید انصاری، معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور و  استاندار قزوین برگزار شد.

بر اساس گزارش ارائه شده در این جلسه، شرکت توسن تکنو توانسته تا در سال جاری اهداف لازم را محقق کند و با ایجاد سایت و تولید تجهیزات و ماشین‌های بانکی و پرداخت با استانداردهای معتبر و روز دنیا بستر اشتغال مستقیم ۱۰۰ نفر و اشتغال غیر مستقیم ۳۵۰ نفر را ایجاد کند.

عمق تولید داخل ماشین‌های بانکی توسن تکنو به ۵۸ درصد است و میزان داخلی سازی پایانه‌های پرداخت از ۳۴ درصد به ۵۳ درصد افزایش یافته است. در حال حاضر توسن تکنو تولید ماهانه دو هزار ماشین خودگردان بانکی (ATMR) را نیز دارد و قادر است تا با راه‌اندازی شیفت دوم ۴۰۰ هزار دستگاه پایانه فروش تولید کند و ۸۰ درصد نیاز بازار کشور را تامین کند.

در جریان بازدید معاون رییس جمهوری از شرکت توسن تکنو از راهکار احراز هویت توسن تکنو بر بستر کارت ملی هوشمند برای استفاده در شعب بانک که برای بانک ملی ایران ایجاد شده رونمایی شد.

مدیر پروژه احراز هویت توسن تکنو در جمع خبرنگاران گفت: این راهکار باعث حذف کاغذ بازی از سیستم بانکی برای احراز هویت و دریافت کپی از کارت ملی می‌شود؛ در این سیستم از کارت ملی هوشمند و احراز هویت و تطبیق با اثر انگشت و چهره انجام می‌شود که امنیت را افزایش می‌دهد.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا